hvornår spiser klovnen
- AndersBaun
- Naso kirurg
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 4220 Korsør
- Geografisk sted: Korsør
hvornår spiser klovnen
jeg har lige sat 2 klovnefisk samt en anemone i mit RSM, de er allerrede gået i anemonen, og det ser ud til den har sat sig fast. men jeg syntes ikke klovnene er intereserede i noget mad overhovedet?
skal jeg lige give dem 1-2 dage før jeg vil se de går til maden?
jeg bruger noget flagefoder der fulgte med RSM.. som ligger og flyder i overfladen, og der vil de ikke tage det, jeg kan med nød og næppe få dem til at svømme over og kigge på det, hvis jeg få det til at synge ..men som sagt, æder de det ikke
skal jeg lige give dem 1-2 dage før jeg vil se de går til maden?
jeg bruger noget flagefoder der fulgte med RSM.. som ligger og flyder i overfladen, og der vil de ikke tage det, jeg kan med nød og næppe få dem til at svømme over og kigge på det, hvis jeg få det til at synge ..men som sagt, æder de det ikke

- Brian C
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
har du mulighed for at få fat i noget frossent artemia, det har jeg haft stor succes med når det gælder om at få nye fisk til at æde, men derudover så giv dem, som du osse selv er inde på, et par dage til at falde til ro, klovnerne er efter min erfaring lette at få til at spise
men noget helt andet, at din anemone har sat sig fast kan du ikke regne med, den jeg havde sad samme sted i en uge, hvorefter den begyndte at kravle rundt i hele akvariet, hvor det efter to forsøg lykkedes den at tage livet af sig selv ved at sætte sig på en af de kraftige pumper
men noget helt andet, at din anemone har sat sig fast kan du ikke regne med, den jeg havde sad samme sted i en uge, hvorefter den begyndte at kravle rundt i hele akvariet, hvor det efter to forsøg lykkedes den at tage livet af sig selv ved at sætte sig på en af de kraftige pumper
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17
-
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
-
- Rev haj
- Reactions: 43
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Mine som jeg har haft i lidt over en uge spiser Artemia, Mysis, Krill og marine mix - altså frossen foder - bruger ikke tørfoder overhovedet. Rejeæg kan de også lide.
jerslev
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17
- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17
ja har lige set man skal bestille mindst 20 plader a. 100G for at det kan holde sig frossent.. nå jeg må lige finde på nogetRedSea skrev:bare husk at artemia som regel er frostplader, så ved ikke hvor godt det er at bestille over nettet ?
foresten fik du noget godt i klovnen? det var hyggeligt at sludre med jer

- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17
@ martin
derer faktisk en stor ferskvandsbutik i slagelse (20 km)..vil lige ringe i morgen og hører
@ Redsea he he super..du kan se på min anden tråd her, hvad jeg fik gaflet mig..
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 505#156505
derer faktisk en stor ferskvandsbutik i slagelse (20 km)..vil lige ringe i morgen og hører

@ Redsea he he super..du kan se på min anden tråd her, hvad jeg fik gaflet mig..
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 505#156505

- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17
- AndersBaun
- Naso kirurg
- 17