Sorry min fejl

på hans side er der 2 pris lister for fragt, en for udstyr og en for dyr osv.. den med udstyr er den eneste der har "fri fragt" ved 250 Euro.Lars S skrev:StarF : er du sikker på det ??
jeg har tidligere fået en mail dernede fra hvor han skrev at hvis jeg bestilte for 250 fisk eller koraller så er det fragtfrit !!
Det er der jo helleri kke nogen der har sagt. Så tag den med ro indtil du ser nogen priser.Koralfisken skrev:Jeg nægter at handle på danskernettet hvis det stadig er til klovnfiskens priser.. No offense, det er bare for dyrt for en webbutik.
Jeg går ud fra at Mads snakker om Klovnen når han taler på vejne af en kbh´sk butik? Jeg regner da ikke med at de sætter prisen ned på nettet, så det kan betale sig at købe på nettet istedet for at møde op i butikken.BS skrev:Det er der jo helleri kke nogen der har sagt. Så tag den med ro indtil du ser nogen priser.Koralfisken skrev:Jeg nægter at handle på danskernettet hvis det stadig er til klovnfiskens priser.. No offense, det er bare for dyrt for en webbutik.
85 kr. for en almindelig klovn.exzos skrev:Hva koster en klovnfisk da f.eks. i klovnfisken?
for ca 2 uger siden købte jeg, som der blev sagt. Og der var der natte frost og 5 grader om dagen. Købte både koraller og fisk, og alt var i live og i fin form da det kom frem.hellfish skrev:er der nogle der har købt ved mrutzek nu hvor vejret er koldere. ??