Læderkoral
- Klaus
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Læderkoral
Nu har den gjort det en del gange, læderkorallen. Som det ses på billedet, trukket følerne til sig, så at sige.
Som det også kan ses på billedet er korallen bagved ikke påvirket (jeg testede calcium idag, 480) så mit gæt er at det ikke er noget i vandet. Kan det være fiskene? Eller gør læderkoraller bare sådan?
Som det også kan ses på billedet er korallen bagved ikke påvirket (jeg testede calcium idag, 480) så mit gæt er at det ikke er noget i vandet. Kan det være fiskene? Eller gør læderkoraller bare sådan?
- Vedhæftede filer
-
- Læderkoral.jpg (80.01 KiB) Vist 1159 gange
Red Sea Max
- Sørensen
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Nordjylland - Gandrup
Re: Læderkoral
Ved ikke om det er kan gøre sig gældende, men CA på 480 det er godt nok højt ! 400-420 er optimaltKlaus skrev:Nu har den gjort det en del gange, læderkorallen. Som det ses på billedet, trukket følerne til sig, så at sige.
Mvh Martin Sørensen
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
Re: Læderkoral
nej det er rigtigt nok det havde jeg os lige glemt at kommentere den er sgu godt nok lige overkanten efter min mening. min ligger på 380-420 altidSørensen skrev:Ved ikke om det er kan gøre sig gældende, men CA på 480 det er godt nok højt ! 400-420 er optimaltKlaus skrev:Nu har den gjort det en del gange, læderkorallen. Som det ses på billedet, trukket følerne til sig, så at sige.
- Klaus
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Hvidovre
Alle steder jeg har kigget, inkl. en nyindkøbt bog, skriver kun om hvordan man kan øge calcium-indholdet ikke mindske det. Men er det nødvendigt? Er et niveau på 480 virkelig hæmmende for en læderkoral? Og underforstået at jeg har lavet testen korrekt.
Jeg mener, det er kun denne læderkoral der opfører sig underligt.
Jeg mener, det er kun denne læderkoral der opfører sig underligt.
Red Sea Max