"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Holland tur april 2024

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Casper M
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 332
Tilmeldt: søn 7. mar 2021 00:30
3
Postnummer: 6430 Nordborg
Saltvand siden?: 2019

Holland tur april 2024

Indlæg af Casper M »

Salttur 2024
Julen står snart for døren, så vi løfter sløret for en lille juleoverraskelse, inden der går for meget juleri i den.
Vores seneste tur til Holland var en succes. Med omkring 20 deltagere.

Vi arrangerer en ny tur til Holland. Denne gang skal vi besøge, Europas største koralrev, som findes i Burgers Zoo i Arnhem. Det bliver en mega fed tur, som vi forventer os meget af – oplevelsesmæssigt. Vi arbejder på en rundtur bag kulisserne.

Flere af os, der var med på turen, kunne godt have brugt mere tid, hos Coral & Fish Store i Breda. De har mange fede fisk og flotte koraller. Vi lægger derfor turen forbi dem, på vejen hjem. Hvis vi får tid og har lyst, besøger vi også Ocean Store.

Turen ligger fra torsdag den 11. april 2024 og vi er hjemme igen lørdag den 13. april om aftenen.

Der er reserveret 7 x dobbelt værelser på hoteller i Arnhem og i Breda, så skynd dig hvis du vil være sikker på, at komme med på denne fantastiske tur.

Vi satser på at leje en minibus eller 2. Hver bus har plads til i alt 9 personer inkl. chauffør.

Giv en melding hvis du er interesseret. Der laves en Facebook gruppe, for de som deltager. Her vil der blive lagt alt relevant information op.

Du skal regne med en ca. pris på 1500-2.000 kr. for transport og overnatning + ca. 50 € for adgang til Burgers Zoo.

Facebook begivenhed:

Bedste hilsner Jan, Casper og Joakim
Viborgrev
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 391
Tilmeldt: man 1. aug 2022 21:54
1
Postnummer: 7470 Karup Jylland
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Karup

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Viborgrev »

Lyder spændende
Casper M
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 332
Tilmeldt: søn 7. mar 2021 00:30
3
Postnummer: 6430 Nordborg
Saltvand siden?: 2019

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Casper M »

Viborgrev skrev: tirs 28. nov 2023 18:29 Lyder spændende
Ja det var super hyggeligt tidligere i år da vi var afsted.
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4663
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Anders månsson »

Nu håber vi i admin gruppen på mere aktivitet her inde på forum så det ikke dør ud😁

Det er super fedt I har gjort initiativet igen, til at samle så mange nørder der har lyst, tid og råd

Kunne I ikke lokkes til at updatere herinde på forummet istedet for endnu en Facebook gruppe 🙏🤓🐠😇🙏?

Det er ikke for at bestemme noget, det er bare et forslag til inspiration til jer initivtagere 😁
Casper M
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 332
Tilmeldt: søn 7. mar 2021 00:30
3
Postnummer: 6430 Nordborg
Saltvand siden?: 2019

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Casper M »

Anders månsson skrev: tirs 28. nov 2023 19:53 Nu håber vi i admin gruppen på mere aktivitet her inde på forum så det ikke dør ud😁

Det er super fedt I har gjort initiativet igen, til at samle så mange nørder der har lyst, tid og råd

Kunne I ikke lokkes til at updatere herinde på forummet istedet for endnu en Facebook gruppe 🙏🤓🐠😇🙏?

Det er ikke for at bestemme noget, det er bare et forslag til inspiration til jer initivtagere 😁
Fint forslag Anders 😊

Det er ikke alle som er her på forummet eller for den sags skyld Facebook så min plan var at lave updates begge steder når der er noget nyt så er der ikke nogen “undtaget” 😊
Viborgrev
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 391
Tilmeldt: man 1. aug 2022 21:54
1
Postnummer: 7470 Karup Jylland
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Karup

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Viborgrev »

Dreamcorals kunne også være interessant at se
Casper M
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 332
Tilmeldt: søn 7. mar 2021 00:30
3
Postnummer: 6430 Nordborg
Saltvand siden?: 2019

Re: Holland tur april 2024

Indlæg af Casper M »

Viborgrev skrev: ons 29. nov 2023 09:58 Dreamcorals kunne også være interessant at se
Det vil jeg give videre til Jan det er ham som står for programmet for turen.

men det kræver jo så også at det ligger bare nogenlunde indenfor ruten :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"