"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Oceanreef. Det første besøg i den nye forretning

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1471
Tilmeldt: man 10. okt 2005 06:52
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Oceanreef. Det første besøg i den nye forretning

Indlæg af Jerslev »

I går åbnede Ocean Reef sin nye forretning. Den er stor, og der var mange mange mennesker. Også mange saltvandsakvarister her fra forummet. Mit umiddelbare indtryk var, at når den kommer ordentligt i gang, kan det blive en lækker forretning, men den skuffede lidt i går pga mange, i min optik, manglende almindeligt brugte vare: Balling fra AF fx, tilsætning af kh, mg og ca fra samme, testsæt fra Red See, blot for at nævne nogle.
Der manglede selvfølgelig koraller, og der var flere halvtomme saltvandsakvararier med fisk, men det kommer nok. Prisniveauet har jeg svært ved at gennemskue, men fisk lå vist lidt til den dyre side.
Hvad synes I andre?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Viborgrev
Reactions:

Re: Oceanreef. Det første besøg i den nye forretning

Indlæg af Viborgrev »

Kommer der ikke da det er for langt væk
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Oceanreef. Det første besøg i den nye forretning

Indlæg af Tweaks »

Jerslev skrev: søn 19. nov 2023 14:11 I går åbnede Ocean Reef sin nye forretning. Den er stor, og der var mange mange mennesker. Også mange saltvandsakvarister her fra forummet. Mit umiddelbare indtryk var, at når den kommer ordentligt i gang, kan det blive en lækker forretning, men den skuffede lidt i går pga mange, i min optik, manglende almindeligt brugte vare: Balling fra AF fx, tilsætning af kh, mg og ca fra samme, testsæt fra Red See, blot for at nævne nogle.
Der manglede selvfølgelig koraller, og der var flere halvtomme saltvandsakvararier med fisk, men det kommer nok. Prisniveauet har jeg svært ved at gennemskue, men fisk lå vist lidt til den dyre side.
Hvad synes I andre?
Vil ikke rigtigt sige at fisk var dyre, man kunne få Forcipiger flavissimus i XL til 450?. Nogle fisk vare måske lidt højre men priser svinger jo en del i denne tid.
Da jeg var der var da der AF balling ting på hylderne men der var jo 20% på alt så jeg tror folk tømte ud i det ret hurtigt
Lene Lestat
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 80
Tilmeldt: tors 23. aug 2018 18:52
5
Postnummer: 4920 Søllested
Saltvand siden?: 2020
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Re: Oceanreef. Det første besøg i den nye forretning

Indlæg af Lene Lestat »

Jeg Har stadig gode at besøge den nye butik
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"