"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Forum for generel snak omkring saltvand.
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Hejsa

Jeg modtog i sidste uge min Reef factory smart tester. De havde dog glemt at sende mig den gratis reagent som skulle følge med.

Så jeg modtog reagent i dag og har kørt lidt tests på den. Jeg har sat den op til at teste for phosphate og indtil videre så er den spot on med hvad Hanna PO4 ULR siger

Dog vi jeg sige den var lidt en kamp om at få tilsluttet wifi and få den kalibreret. Det virker lidt som om deres software ikke er helt med endnu men jeg tænker det skal det nu nok komme. Den er super lille, jeg vil sige den er på størrelse med en toilettaske og du kan praktisk talt ikke høre at den køre den bruger deres nye pumpe hoveder.
En lille sjov ting er at de små pumper (A B C) er på størrelse med en tommelfingernegle og de er total lydløse

Men nu vil jeg lade den køre i nogle uger for at se om den fortsat er nøjagtig og så vil jeg vende tilbage

Bare lige et link til hvad jeg snakker om :) https://www.reeffactory.com/?state=prod ... erOverview
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Seniorreefer »

Glæder mig til at høre mere om din erfaring. Har selv overvejet den til at måle po4 og no3 med.

Kan så forstå focustronic også kommer med enkelt tester nu istedet for deres mastertonic.

Så endelig masser af billeder og små film
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af tim_rn »

Fedt at høre og tak for at dele. Bliv endelig ved med opdateringerne hvis der er overskud. :)
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Dags opdatering

Har kørt 7 Po4 tests nu blot for a teste den. De har alle lagt på 0,08 til 0,09 til at samligne med Hanna ULR lagt på 0,06 til 0,09.

Jeg har haft et problem den ene gang hvor jeg sagde stop til den test den havde gang i. Det endte med at den tømte testeren som den skal men så fyldte den glasset fuldt op så det løb over, jeg tænker det må være en software fejl det retter.


Selve maskinen tømmer sig selv totalt når den er færdig. Så når den starter suger den frisk vand ind og smider det over i den beholder du har givet den når den er færdig. Jeg vil skyde på at den bruger ca 70 ml saltvand per test som det ser ud.

Deres software mangler lidt stadig, der er ikke en graf der viser hvor de sidste tests har været over en periode, man skal scroll ned for at see hvad de har været. Man kan dog ikke scroll ned hvis man er på en PC, der kan man kun se den sidste test, på telefonen virker det lidt bedre.

Selve maskinen virker faktisk okay bygget, den virker ikke som et billigt ikea produkt. Dog er flere af delene 3D printed kan jeg se
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Billede
Billede
Billede
Billede
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Seniorreefer »

Hvis jeg feks. Vil teste po4 1 eller 2 gange ugentligt er det muligt.

Tak for for din gennemgang ❤️

Edit: hvor lang tid, kan reagents holde sig efter åbning. Den siger 150 test, men hvis man kun gør det en gang ugentligt er der til nogle år 😊
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Seniorreefer skrev: tors 3. aug 2023 20:49 Hvis jeg feks. Vil teste po4 1 eller 2 gange ugentligt er det muligt.

Tak for for din gennemgang ❤️
Som den er PT så kan man som minimum kun teste 1 gang per døgn. De andre muligheder er 1 2 3 4 6 8 12 timer mellemrum
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Seniorreefer skrev: tors 3. aug 2023 20:49 Hvis jeg feks. Vil teste po4 1 eller 2 gange ugentligt er det muligt.

Tak for for din gennemgang ❤️

Edit: hvor lang tid, kan reagents holde sig efter åbning. Den siger 150 test, men hvis man kun gør det en gang ugentligt er der til nogle år 😊
Lige et svar til din edit :)

Der står ikke noget på boksen om holdbarhed når de er åben. Den reagent jeg har fået med kan holde sig til den 01-07-2024 skriver de med et lille klistermærke
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1949
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Mikas »

Hvordan var den at kalibere ?
Skal man kalibere alle 5 pumper ?
Jeg fik min i mandags og har ikke haft tid til at kalibere og sætte den i skabet endnu.
Men fik tilsluttet den appen i mandags . Det tog mig under 2 min fra jeg satte den i stik kontakten.
Men jeg kender så også deres app fint da jeg har flere produkter.
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Mikas skrev: fre 4. aug 2023 20:50 Hvordan var den at kalibere ?
Skal man kalibere alle 5 pumper ?
Jeg fik min i mandags og har ikke haft tid til at kalibere og sætte den i skabet endnu.
Men fik tilsluttet den appen i mandags . Det tog mig under 2 min fra jeg satte den i stik kontakten.
Men jeg kender så også deres app fint da jeg har flere produkter.
Man sætter de 2 20 cm slange på den og følger anvisningen på skærmen. Man kalibere kun de 2 store pumper og du skal veje vandet et par gange og det er det.

Deres manual kunne godt være noget bedre, jeg tænker de får en del feedback omkring det og gør den bedre
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Dagens update: Den er gået i stykker

Det lille måleglas har en utæthed. Så når maskinen laver en test så lækker der vand ud i bunden af boksen. Det virker som om selve glasset har en defekt

Jeg har skrevet til Reef factory med billeder og en lille video og de har allerede svaret de vil sende reservedele med det samme
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Seniorreefer »

Tweaks skrev: søn 6. aug 2023 15:01 Dagens update: Den er gået i stykker

Det lille måleglas har en utæthed. Så når maskinen laver en test så lækker der vand ud i bunden af boksen. Det virker som om selve glasset har en defekt

Jeg har skrevet til Reef factory med billeder og en lille video og de har allerede svaret de vil sende reservedele med det samme
Det er virkelig god service. ❤️

Måske du vil dele lidt omkring for evt andre
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Blot en opdatering

Jeg afventer fortsat jeg får de reservedele.

Jeg har lappet den så den forsat køre. Den måler forsat det samme som Hanna ULR gør (hvis man tager gennemsnittet af 3 Hanna tests)
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2089
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 23:58
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af dyne »

hvor er den købt
180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

dyne skrev: fre 11. aug 2023 16:20 hvor er den købt
Seaflower i holland. https://reef-aquarium-store.com/ har den også på lager kan jeg se (også en fin butik at bruge)
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Opdatering: Jeg har fortsat ikke fået mine reservedele, men jeg har dog limet det lidt så den virker pt.

Den måler stadig det samme som Hanna ULR gør og i dag kunne jeg se at mit GFO ikke virkede mere. Det var ret fedt at se at med den ene test jeg køre om dagen kan se med 24 timers mellemrum at GFO var brugt op.
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Seniorreefer »

Tweaks skrev: tirs 15. aug 2023 19:10 Opdatering: Jeg har fortsat ikke fået mine reservedele, men jeg har dog limet det lidt så den virker pt.

Den måler stadig det samme som Hanna ULR gør og i dag kunne jeg se at mit GFO ikke virkede mere. Det var ret fedt at se at med den ene test jeg køre om dagen kan se med 24 timers mellemrum at GFO var brugt op.
Jeg syntes det er virkelig fedt du beskriver din oplevelse af den i dagligdagen. Jeg må indrømme den godt kan blive mere og mere aktuel for mig.
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af tim_rn »

stadig ingen reservedele :( ?
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

tim_rn skrev: fre 1. sep 2023 08:25 stadig ingen reservedele :( ?
Hej jeg kom lige til skade med min ryg så jeg har ikke kunne opdatere her :)

Men nu er jeg klar igen. Jeg har fået mine reservedele, det viste sig at være en slange som var utæt. Jeg kan ikke se skaden på slangen men når jeg bruger den så er den utæt.

Alt virker forsat 100%, den måler forsat det samme som min Hanna ULR. Jeg har ikke fortrudt mit køb af denne maskine
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Gino »

Tweaks skrev: man 4. sep 2023 19:05
tim_rn skrev: fre 1. sep 2023 08:25 stadig ingen reservedele :( ?
Hej jeg kom lige til skade med min ryg så jeg har ikke kunne opdatere her :)

Men nu er jeg klar igen. Jeg har fået mine reservedele, det viste sig at være en slange som var utæt. Jeg kan ikke se skaden på slangen men når jeg bruger den så er den utæt.

Alt virker forsat 100%, den måler forsat det samme som min Hanna ULR. Jeg har ikke fortrudt mit køb af denne maskine
Hej

Er du stadig tilfreds med den efter en rum tid?

Mvh
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Tweaks
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 19. nov 2020 15:34
3
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Tweaks »

Gino skrev: man 23. okt 2023 22:09
Tweaks skrev: man 4. sep 2023 19:05
tim_rn skrev: fre 1. sep 2023 08:25 stadig ingen reservedele :( ?
Hej jeg kom lige til skade med min ryg så jeg har ikke kunne opdatere her :)

Men nu er jeg klar igen. Jeg har fået mine reservedele, det viste sig at være en slange som var utæt. Jeg kan ikke se skaden på slangen men når jeg bruger den så er den utæt.

Alt virker forsat 100%, den måler forsat det samme som min Hanna ULR. Jeg har ikke fortrudt mit køb af denne maskine
Hej

Er du stadig tilfreds med den efter en rum tid?

Mvh
Den køre fortsat uden problemer. Jeg har kalibreret den 1 gang men den viste det samme resultat som før. Den måler forsat det samme som min Hanna.

Så ja jeg er meget tilfreds fortsat, den virker super godt og jeg ender nok med at købe en til. Den er dyre hvis du vil teste for mere end 1 ting end nogle af de andre maskiner på markedet. Men den er pretty much set and forget når du først har sat den til.
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Gino »

Tweaks skrev: man 23. okt 2023 23:22
Gino skrev: man 23. okt 2023 22:09
Tweaks skrev: man 4. sep 2023 19:05
tim_rn skrev: fre 1. sep 2023 08:25 stadig ingen reservedele :( ?
Hej jeg kom lige til skade med min ryg så jeg har ikke kunne opdatere her :)

Men nu er jeg klar igen. Jeg har fået mine reservedele, det viste sig at være en slange som var utæt. Jeg kan ikke se skaden på slangen men når jeg bruger den så er den utæt.

Alt virker forsat 100%, den måler forsat det samme som min Hanna ULR. Jeg har ikke fortrudt mit køb af denne maskine
Hej

Er du stadig tilfreds med den efter en rum tid?

Mvh
Den køre fortsat uden problemer. Jeg har kalibreret den 1 gang men den viste det samme resultat som før. Den måler forsat det samme som min Hanna.

Så ja jeg er meget tilfreds fortsat, den virker super godt og jeg ender nok med at købe en til. Den er dyre hvis du vil teste for mere end 1 ting end nogle af de andre maskiner på markedet. Men den er pretty much set and forget når du først har sat den til.
Ok det var godt at den kører uden problemer!

Er der nogen grund til du valgte den fremfor andet? Prisen? Ok hvis man skal købe til flere typer test så blir det dyrt?

Jeg har kørt med focustronic mastertronic og alkatronic og dosetronic. Det var ret lækkert at kører med og sku aldrig have solgt det(mit akvarie begyndte at gå i fugerne, så måtte haste nedlukke)

Jeg har fået fingrene i en reefbot v1 som dog har fået den helt helt store tur med næsten alt indmad skiftet(der er nu røget knap 5000kr) så det er blevet alt alt for dyrt kontra at købe en ny men troede ikke så mange ting sku skiftes 😊

Og så har jeg lige købt en GHL kh director som jeg får onsdag, så den er jeg lidt spændt på hvor god den er kontra alkatronic!

Men den du har ok smart og fylder ikke ret meget, rart lige hører lidt erfaringer med den hvis man vil prøve den en dag
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Seniorreefer »

Den køre fortsat uden problemer. Jeg har kalibreret den 1 gang men den viste det samme resultat som før. Den måler forsat det samme som min Hanna.

Så ja jeg er meget tilfreds fortsat, den virker super godt og jeg ender nok med at købe en til. Den er dyre hvis du vil teste for mere end 1 ting end nogle af de andre maskiner på markedet. Men den er pretty much set and forget når du først har sat den til.
Hvor er det skønt at høre du er tilfreds med den og deler din erfaring.
Jeg overvejer faktisk også at købe, til at måle No3 og po4.

Som vi talte om tidligere, hvordan var servicen med reservedelende og hvor ofte skal du skifte slangerne i den osv, du ved Alm vedligeholdelse
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1692
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af ttkthomsen »

Er satme også fristet til at købe en PO4 og en NO 3 tester, er det 5.000 kr stykket de koster?
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1949
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Mikas »

Jeg er sindsygt glad for min.
Har aldrig haft rigtig styr på min po4 med mine mange kirurger.
Det er stort set lige så præcis som når jeg har fået lavet icp test . Den ene gang var den 0.02 fra og den anden 0.01 fra
Begge gang viste den højere end icp testen.
Men så har man i hvertfald en rette snor.
Og den viser det samme hver gang . Tager du flere test i træk så svinger resultatet ikke
Vedhæftede filer
IMG_5297.png
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Gino »

Mikas skrev: tirs 24. okt 2023 19:32 Jeg er sindsygt glad for min.
Har aldrig haft rigtig styr på min po4 med mine mange kirurger.
Det er stort set lige så præcis som når jeg har fået lavet icp test . Den ene gang var den 0.02 fra og den anden 0.01 fra
Begge gang viste den højere end icp testen.
Men så har man i hvertfald en rette snor.
Og den viser det samme hver gang . Tager du flere test i træk så svinger resultatet ikke
Ok det lyder godt! Så skifter du test reagens hver gang du måler en anden form for test? Nitrat, po4 og calcium osv.
Du har ikke oplevet de store børnesygdomme?
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1949
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Mikas »

Der findes ikke andre reagents nu. Kun po4

Jeg køber en tester til no3 når den kommer :)

Der har ik været nogen problemer med min
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Gino »

Mikas skrev: ons 25. okt 2023 08:08 Der findes ikke andre reagents nu. Kun po4

Jeg køber en tester til no3 når den kommer :)

Der har ik været nogen problemer med min
Ok syntes at have læst den kan måle no3 og calcium osv men ja ok jeg må huske forkert så 🙂

Ja du må have dig en mere ;-)
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Gino »

Ahh der står "coming soon"

Billede
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1949
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Test af den nye Reef Factory Smart Tester

Indlæg af Mikas »

Ja de siger de har travlt da efterspørgelsen er kæmpe stor så hvornår de andre reagent kommer , er nok svært at sige med sikkerhed. Men så længe det er noget der fungere når det kommer.
Så vil jeg også hellere vente lidt længere end at få et beta produkt
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"