Sommeren står for døren, og jeg tænkte at nu var det tid til at få lavet denne tråd, mens sagerne står godt

Det er jo en fantastisk hobby, som jeg første gabg stiftede bekendtskab med i 2007, for at lukke ned og tage en pause i 2012.
Siden da startede jeg op igen i 2018, hvor jeg skaffede et 130 liters Red Sea Max - det kunne jeg jo have sagt mig selv, at det ville kun være nok i en kort periode. Faktum var dig at kvinden i mit liv skulle introduceres for hobbyen inden vi gik all in

Det gik heldigvis den rigtige vej, og hun elsker fiskene ligeså højt som mig, og hver dag giver akvariet glæde i hele familien.
Vi opgraderede til en Reefer 250, som vi havde til vi flyttede i 2020. Her købte vi et brugt Reefer 525 xl, som passede til pladsen centralt i det nybyggede hus.
Som altid er der op- og nedture i hobbyen og jeg har også haft mine, men nu går det faktisk ret godt

Det er et mixed reef, hvor de fleste af tingene er nøje udvalgte, da jeg fra tidligere akvarier har lært kun at tage det ind, man virkelig kan li at se på

Fiske og krible krable
1 gul kirurg
1 palet kirurg
1 rødehavs kirurg
2 klovnfisk
2 anthias
1 seksstribet gylte
1 royal gramma
2 kauderni
1 imperator
1 ildkejser
1 kardinal reje