"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Tak for støtten

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4008
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Tak for støtten

Indlæg af Engelquist »

Uden mad og drikke duer helten ikke.... eller uden støtte kan det her vi har gang i, slet ikke lade sig gøre!

Derfor et KÆMPE tak til saltvandsforums 5 sponsorer:

DECOCEAN
TF AQUA
ZOO CENTER VÆRLØSE
TROPELAND, SKANDERBORG
TROPIC MARIN

Endelig, men Ikke mindst, skal vi også nævne vores forumsupportere der sammen med forhandlerne har givet saltvandsforum.dk en ballast, så vi kan forbedre vores forum til en tidssvarende platform, hvor vi kan dele vores viden, erfaringer, billeder og..... snart også videoer :W

Tak til: ttkthomsen, tech, bmvw, nielsk, Holst, Bima, Henrikkor, henrikfp4, mortenL, handler82, Beowulf og seniorreefer, for jeres support :K :K :K :K :K :K :K :K :K :K

HVIS du drømmer om det flotte Forumsupport logo under dit profilnavn, plads til 1000 beskeder i dine beskedmapper og en masse god karma, kan du finde info om forumsupport her:
https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 14&t=95968" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle pengene går til serverplads, forbedringer af forummet og evt overskud vil gå til konkurrence præmier. :f2: :f3:

Vi knokler og det nye forum er lige på trapperne :y


Charlie, Anders, Erik og Bo
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3611
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Tak for støtten

Indlæg af nielsk »

Vi glæder os til kick off på det nye forum og håber det kan lokke nogle af de andre brugere til at være aktive
SPS : Stability provides succes
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3573
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Tak for støtten

Indlæg af Tykki »

Ja! De dovne bæster nyder godt af al den gode aktivitet ( læs, nye tider i mit ellers så mørke sind !), det nye og bedre Forum har skabt ! De burde tvinges til en gang om ugen at skrive et bette “ hej “!
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"