"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Erfaringer søges om produkt

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Erfaringer søges om produkt

Indlæg af Seniorreefer »

Som overskriften siger.

Jeg søger erfaringerne Long term med Dosetronic.

Jeg har bare fået nok af billige dosere, desværre, uden at batche mærker.

Bruger normalt Ecotech versa, men umulig at opdrive i EU, har prøvet mange steder efterhånden.

Dosetronic, passer bare perfekt i forhold til det som jeg skal dosere, samt jeg har Alkatronic også, så… lad mig høre

Hvordan oplever i den daglige drift, støj, vedligehold, holdbarhed, kvaliteten osv

Skulle du evt have en brugt til at ligge, så kontakt mig endeligt

Mvh
Seniorreefer/Carsten
Tlf. 25256592
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Erfaringer søges om produkt

Indlæg af crazy seahorse »

Jeg har ikke prøvet nogle af de smarte nye dosserings maskiner.
Da men ikke kan få Ecotec dosseringsmaskiner pt og ikke har kunne det længe, så kom jeg til at tænke på den jeg brugte da jeg regulerede med væsker.
De virkede fint, upåklageligt faktisk og jeg synes ikke de sagde ret meget. Og så er de ikke så dyre. Men man skal selv programmere dem og det skal man hver gang man vil ændre.
https://aqzeno.de/dk/pumpe/doseringspum ... bar?c=1534" onclick="window.open(this.href);return false;
Denne her er en nyere model end den jeg havde. Min var en rigtig traktor. Ikke det store forkromede, men stabil og gjorde det jeg bad den om.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"