Side 1 af 1
Diamantaquarien
: tors 2. dec 2021 17:34
af troels
Ville høre hvad andres erfaringer er med Diamantaquarien ?
Jeg har en meget dårlig oplevelse med dem. De kræver 400€ i fragt for at erstatte et
akvarie med forkert glastykkelse.
Generelt elendig kommunikation undervejs og utallige forsinkelser
/Troels
Re: Diamantaquarien
: tors 2. dec 2021 21:10
af Capoth
Jeg har kun fået beregnet et
akvarie , men med god service. Syntes det var for dyrt i forhold til at få det lavet i Danmark
Re: Diamantaquarien
: fre 3. dec 2021 11:28
af Carsten
Nok ærgrelser du kunne have været foruden, ved at snakke med en leverandør i DK.
Hvor stort og hvilken pris?
Re: Diamantaquarien
: tors 24. feb 2022 21:57
af troels
et 1400 liters til 10k
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 10:22
af MortenL
400euro er vel ikke dyrt for at flytte et
akvarie fra DK til Tyskland. når det er så stort.
Spørgsmålet er vel om hvem, der har lavet en fejl? Er det producenten, der har brugt for tyndt glas eller er det dig der gerne vil have tykkere glas, og har du det på skrift i din ordre?
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 12:02
af troels
Der ikke nogen diskussion om at der er producentfejl. Ordren er specifikt på “15mm” bundglas. Men leveret med 12mm. Diamant akvarier erkender dette
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 13:55
af MortenL
troels skrev:Der ikke nogen diskussion om at der er producentfejl. Ordren er specifikt på “15mm” bundglas. Men leveret med 12mm. Diamant akvarier erkender dette
Hvis akvariet er købt med levering til DK, så er det klart at de må æde udgiften til levering af det nye akvarie.
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 14:49
af Carsten
Ved ikke om der er hjælp at finde her, men det er da et forsøg værd
https://www.forbrugereuropa.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 16:00
af troels
MortenL skrev:troels skrev:Der ikke nogen diskussion om at der er producentfejl. Ordren er specifikt på “15mm” bundglas. Men leveret med 12mm. Diamant akvarier erkender dette
Hvis akvariet er købt med levering til DK, så er det klart at de må æde udgiften til levering af det nye akvarie.
Præcis

Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 16:01
af troels
Carsten skrev:Ved ikke om der er hjælp at finde her, men det er da et forsøg værd
https://www.forbrugereuropa.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak, det er lige præcis dem der kører min sag. De giver mig medhold men Diamant akvarien vil ikke efterleve dette. Derfor er sidste nødvendige step at køre det i det tyske forbrugerklagenævn.
/Troels
Re: Diamantaquarien
: fre 25. feb 2022 20:13
af Carsten
Ærgerligt at det skal komme så langt
Re: Diamantaquarien
: tirs 12. jul 2022 08:45
af Engelquist
Hvad blev udfaldet af sagen?