Henrik, der drev butikken døde for kort tid siden. Et mindre hold af folk holder lidt liv i butikken, men min fornemmelse er, at det er svært for dem at køre den. Medmindre der kommer ny ejer, spår jeg ikke butikken en stor fremtid.
Når jeg har været i butikken har jeg altid vidst hvad jeg skulle have og de få gange jeg har stillet spørgsmål har butiksassistenterne givet nogle tossede svar. Engang spurgte jeg om de havde nogle
fisk fra Caribien, hvorefter ekspedienten viste mig nogle flotte klovne. Nu lever der jo ikke klovne i Caribien, så enten var han ligeglad og ville bare sælge eller også vidste han simpelthen for lidt om emnet. Jeg har også oplevet en ekspedient fra samme butik, der hårdnakket påstod at kunne skaffe alle de vildtfangede lightning maroon klovne det skulle være. Han ville ikke afsløre kilden, da den var “hemmelig”. Problemet er bare at lightning maroons slet ikke findes i naturen. Alle eksemplarer stammer fra én og samme
fisk, der havde en særlig mutation.
Min pointe er at den butik, i min optik, har tiltrukket nogle hjælpere, som slet ikke har nok erfaring med saltvand eller kundeservice.
Det er jo en skam, da man som nybegynder hurtigt kan blive ledt i en forkert retning eller forkøbe sig, fordi man ikke får den rigtige eksperthjælp.
I den seneste tid har de flere gange skrevet ud om ændrede åbningstider og forsinkelse på afsendelse af varer. Jeg plejer selv at handle der, men denne gang bliver det bestilt ved decocean, da jeg ikke har tid til at vente lang tid på pvc.