Side 1 af 1
Hjælp med Orphek - problem løst
: ons 12. feb 2020 22:27
af Rasmusk
Jeg søger hjælp til en Orphek V3+ lampe som jeg ikke kan få forbindelse til. Jeg håber der er en der kan låne mig en gateway da jeg tror det er her problemet ligger.
Jeg har skrevet til Orphek.

Re: Hjælp med Orphek
: ons 12. feb 2020 22:54
af Engelquist
Har du prøvet at genstarte lampe og gateway?
Re: Hjælp med Orphek
: ons 12. feb 2020 23:43
af Rasmusk
Yes. Både og.
Stadig ingen forbindelse.
Re: Hjælp med Orphek
: tors 13. feb 2020 06:24
af Engelquist
Har den virket tidligere?
Jeg har V4 og måtte genstarte min gateway et par gange i starten, hvor forbindelsen drillede lidt, men siden har det virket upåklageligt...
Re: Hjælp med Orphek
: tors 13. feb 2020 08:39
af Rasmusk
Jeg har haft i et par år og den har virket, men aldrig helt uden problemer. Det sidste halve år har jeg ikke kunne skabe forbindelse og troede det var fordi lampe og gateway var for langt fra hinanden. I går tog jeg så lampen ned, rensede den og lagde den ved siden af gatewayen. Stadig ingen forbindelse.
Re: Hjælp med Orphek
: tors 13. feb 2020 09:20
af JOJ
Hej,
Med forbehold for at jeg har V4 Gen 2 og Gateway 2, så krævede dette, udover genstart som beskrevet, også en Gateway-opdatering (firmware må det vel være) og reset som beskrevet ganske udførligt på deres hjemmeside, men det er muligvis ikke relevant for dit set-up.
Deres support var meget hurtig (indenfor en time en søndag eftermiddag..).
Mvh
J-O
Re: Hjælp med Orphek
: tors 13. feb 2020 19:14
af Rasmusk
Har også forsøgt en gateway opdatering uden held.
Re: Hjælp med Orphek, problem løst
: lør 15. feb 2020 17:07
af Rasmusk
Problemet er løst. Jeg fik forbindelse med en iPad istedet for med min telefon. Moderne
teknik er dejligst når det virker...