Kemi bag NO3 NO2 test kit fra redsea.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 7442 Engesvang
- Saltvand siden?: 2016
Kemi bag NO3 NO2 test kit fra redsea.
Hej, jeg har købt og afprøvet nitrite og nitrate kit men kan ikke helt forstå kemi bag den. Kender nogen af jer det?
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: Kemi bag NO3 NO2 test kit fra redsea.
Yep, kender det godt
Jeg fatter også minus af kemien bag mine testsæt. Jeg forstår heller ikke hvordan kvinder fungerer. Jeg har skam forsøgt, en bekendt - erfaren militær psykolog - rådede mig til at starte med aber, men heller ikke det hjalp og tll sidst måtte jeg opgive. Det havde jeg det virkelig dårligt med, indtil en dag jeg så en forestilling på bådteatret i Nyhavn - lidt værre end de der Cafe Noir reklamer - og der gik det ligeså stille op for mig, at måske er det ikke nødvendigvis alting man skal forstå. Med tiden har jeg således lært at acceptere, at jeg ikke forstår i detaljer hvordan alting fungerer. Nu konstater jeg f.eks. blot, at der er altid er øl i køleskabet, uden at jeg spekulerer vildt meget over hvordan det mon egentlig går til.
Men måske ville det øge chancen for, at en eller anden kunne bibringe dig i det mindste en vis grad af forståelse, hvis du kunne elaborere en anelse på dit spørgsmål.

Men måske ville det øge chancen for, at en eller anden kunne bibringe dig i det mindste en vis grad af forståelse, hvis du kunne elaborere en anelse på dit spørgsmål.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;