Side 1 af 1

Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 12:48
af romerlys
Hej SF,

Jeg synes det var på sin plads, lige at fortælle en lille historie om Tunze, således at folk i fremtiden i hvert fald er klar over, hvad Tunze står for, næste gang de skal købe ny teknik.

Historien er, at jeg nu to gange har haft defekte tunze produkter, som har været langt over garantiperioden, og alligevel har Tunze ydet fantastisk service.

Første gang, var min osmolator (uden kvittering og i hvert fald 3-4 år gammel), gået i stykker. Jeg tog kontakt til Tunze Europa, der har kontor i tyskland, de skrev med det samme at jeg skulle sende Osmolatoren ned, og under en uge efter sendte de mig en repereret Osmolator med ny controller, uden beregning.

Det samme skete denne gang, da min 9011 skummer var gået i stykker, denne er også langt uden for garantien, har dog en kvitterin.
Jeg sendte et billede af motorblokken, som jeg kunne identificerer at problemet kom fra, og Matthias fra Tunze, konstaterede hurtigt at pumpen var gået i stykker, og at han ville sende en ny uden beregning. (En ny pumpe koster over 100 €).

Dette skal ikke ses som reklame for en forhandler eller mærke og er helt på eget initiativ, men jeg synes blot det var på sin plads at dele denne oplevelse af kundeservice, som er langt ud over hvad man kan og bør forvente af en forhandler.

// Nicolai

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 12:52
af AndersGS
romerlys skrev:Hej SF,

Jeg synes det var på sin plads, lige at fortælle en lille historie om Tunze, således at folk i fremtiden i hvert fald er klar over, hvad Tunze står for, næste gang de skal købe ny teknik.

Historien er, at jeg nu to gange har haft defekte tunze produkter, som har været langt over garantiperioden, og alligevel har Tunze ydet fantastisk service.

Første gang, var min osmolator (uden kvittering og i hvert fald 3-4 år gammel), gået i stykker. Jeg tog kontakt til Tunze Europa, der har kontor i tyskland, de skrev med det samme at jeg skulle sende Osmolatoren ned, og under en uge efter sendte de mig en repereret Osmolator med ny controller, uden beregning.

Det samme skete denne gang, da min 9011 skummer var gået i stykker, denne er også langt uden for garantien, har dog en kvitterin.
Jeg sendte et billede af motorblokken, som jeg kunne identificerer at problemet kom fra, og Matthias fra Tunze, konstaterede hurtigt at pumpen var gået i stykker, og at han ville sende en ny uden beregning. (En ny pumpe koster over 100 €).

Dette skal ikke ses som reklame for en forhandler eller mærke og er helt på eget initiativ, men jeg synes blot det var på sin plads at dele denne oplevelse af kundeservice, som er langt ud over hvad man kan og bør forvente af en forhandler.

// Nicolai

Det viser jo bare at det godt kan betale sig at købe kvalitet! Oplevede det samme med ATI, da jeg havde en defekt ledning på en pumpe til en BM200 - de sendte bare en ny pumpe.

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 12:55
af rysken
Top professionelt Tunze :K

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 12:57
af Han$en
Jeg havde problemer med støj fra en Tunze 9210 skummer med kvittering, ca 1 år gammel.

De konstaterede på tidspunktet at den stammede fra deres første batch, hvor nogle af pumperne støjede mere end de burde..

De sendte mig en sprit ny komplet skummer, med frisk kvittering + garanti uden beregning, og jeg skulle bare beholde den gamle som reserve.

Det er fandme service i topklasse man får i Tyskland :GO

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 12:58
af MoG
Det er lækkert sådan noget...

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 13:01
af romerlys
Er glad for, at det ikke kun er mig, som har oplevet dette, for det bevidner at de virkelig leverer en fantastisk service over hele linjen!

Det er nemlig sådan en service, som gør at jeg gerne vil betale mere for et produkt!

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 13:05
af Thue
Dejlig historie.

Men jeg har nu ikke samme oplevelse med dem, har haft en del strømforsyninger på mine 6105 som er røget efter de var 2 år gamle og der var ingen hjælp og hente. ligledes havde jeg en wavebox der efter og have fyldt 2 år, som stod af. Der var pumpen gået i stykker på den og skrev til dem med problemet,deres svar tilbage var jeg bare kunne købe en ny pumpe til den og den kostede vidst 200 euro.

Så de får ikke ros i min bog

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 13:24
af Carsten
Tunze har i en del år været kendte for der store service, og det er da helt klart at det noget der giver pote siden hen.
Hvorfor der så er sager hvor de er blankt afvisende må guderne så vide.

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 15:39
af den_
Det lyder lovende har lige afleveret min osmolator hos Carsten, da den heller ikke virker mere, tror det er den optiske sensor der er død. Så jeg krydser finger for samme gode behandling

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 18:18
af Mic4700
Altid super , med god service :GO

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 18:44
af Preben
Hej Nikolai glædeligt at høre, hvad så hvordan klarede baljen sig så i ferien, uden skummer.
Mvh Preben

Re: Et glædeligt opstød - Tunze

: ons 12. mar 2014 20:13
af Kasper j.
Ja jeg køber for det meste tyske produkter hvis det er muligt. God kvalitet og god service, men man betaler også lidt mere, men det betaler sig.