Et glædeligt opstød - Tunze
: ons 12. mar 2014 12:48
Hej SF,
Jeg synes det var på sin plads, lige at fortælle en lille historie om Tunze, således at folk i fremtiden i hvert fald er klar over, hvad Tunze står for, næste gang de skal købe ny teknik.
Historien er, at jeg nu to gange har haft defekte tunze produkter, som har været langt over garantiperioden, og alligevel har Tunze ydet fantastisk service.
Første gang, var min osmolator (uden kvittering og i hvert fald 3-4 år gammel), gået i stykker. Jeg tog kontakt til Tunze Europa, der har kontor i tyskland, de skrev med det samme at jeg skulle sende Osmolatoren ned, og under en uge efter sendte de mig en repereret Osmolator med ny controller, uden beregning.
Det samme skete denne gang, da min 9011 skummer var gået i stykker, denne er også langt uden for garantien, har dog en kvitterin.
Jeg sendte et billede af motorblokken, som jeg kunne identificerer at problemet kom fra, og Matthias fra Tunze, konstaterede hurtigt at pumpen var gået i stykker, og at han ville sende en ny uden beregning. (En ny pumpe koster over 100 €).
Dette skal ikke ses som reklame for en forhandler eller mærke og er helt på eget initiativ, men jeg synes blot det var på sin plads at dele denne oplevelse af kundeservice, som er langt ud over hvad man kan og bør forvente af en forhandler.
// Nicolai
Jeg synes det var på sin plads, lige at fortælle en lille historie om Tunze, således at folk i fremtiden i hvert fald er klar over, hvad Tunze står for, næste gang de skal købe ny teknik.
Historien er, at jeg nu to gange har haft defekte tunze produkter, som har været langt over garantiperioden, og alligevel har Tunze ydet fantastisk service.
Første gang, var min osmolator (uden kvittering og i hvert fald 3-4 år gammel), gået i stykker. Jeg tog kontakt til Tunze Europa, der har kontor i tyskland, de skrev med det samme at jeg skulle sende Osmolatoren ned, og under en uge efter sendte de mig en repereret Osmolator med ny controller, uden beregning.
Det samme skete denne gang, da min 9011 skummer var gået i stykker, denne er også langt uden for garantien, har dog en kvitterin.
Jeg sendte et billede af motorblokken, som jeg kunne identificerer at problemet kom fra, og Matthias fra Tunze, konstaterede hurtigt at pumpen var gået i stykker, og at han ville sende en ny uden beregning. (En ny pumpe koster over 100 €).
Dette skal ikke ses som reklame for en forhandler eller mærke og er helt på eget initiativ, men jeg synes blot det var på sin plads at dele denne oplevelse af kundeservice, som er langt ud over hvad man kan og bør forvente af en forhandler.
// Nicolai