"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Søger Artemia æg

Forum til snak om foder til fisk og koraller
Besvar
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 900
Tilmeldt: fre 1. feb 2013 15:52
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Søger Artemia æg

Indlæg af pasex »

nogen der har en smule jeg kan prøve med..? har fået en Aqua Medic Aquabreed 1000 forærende inkl eheim 400 luftpumpe, så tænkte jeg ville klægge lidt æg selv til foder osv :)
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Søger Artemia æg

Indlæg af PoulD »

Rasmus, det koster hele 39 kr. for en bøtte på nettet. Men så rækker den vel også næsten resten af livet http://www.akvariedirect.dk/foder/artem ... a-aeg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vil da også tro selv den mindste akvariebiks har artemia æg på hylden (der er vist endda en i Næstved storcenter)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3792
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Søger Artemia æg

Indlæg af crazy seahorse »

Ellers har jeg da lidt du kan få og prøve med.
Tror for resten også jeg har nogle lidt større bøtter der har været taget hul på og jeg har ikke brugt dem længe. Dem kan du få med.
De fejler ikke noget, men klækkeprocenten er nok faldet noget. Men om den er på 90% eller om den er 50% betyder vel ikke så meget når det bare er til at teste med.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 900
Tilmeldt: fre 1. feb 2013 15:52
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Re: Søger Artemia æg

Indlæg af pasex »

PoulD skrev:Rasmus, det koster hele 39 kr. for en bøtte på nettet. Men så rækker den vel også næsten resten af livet http://www.akvariedirect.dk/foder/artem ... a-aeg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vil da også tro selv den mindste akvariebiks har artemia æg på hylden (der er vist endda en i Næstved storcenter)
har været i alle butikker i næstved idag, ingen har dem desværre, har dog fundet en der havde lidt privat :)
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Søger Artemia æg

Indlæg af PoulD »

Udkantsdanmark :biggrin: :T

Du måtte såmænd også gerne få lidt af mig, men værdien er jo ude af proportion med køreturen.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 900
Tilmeldt: fre 1. feb 2013 15:52
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Re: Søger Artemia æg

Indlæg af pasex »

PoulD skrev:Udkantsdanmark :biggrin: :T

Du måtte såmænd også gerne få lidt af mig, men værdien er jo ude af proportion med køreturen.
ja jeg syntes det er godt gjort ;) ja det kan ikke rigtig betale sig... jeg tror jeg kan mødes med en gut jeg kan overtage lidt fra inden længe, så må jeg prøve at klække en omgang eller to, og måske fodre dem op til voksen fodder :)
Besvar

Tilbage til "Foder til fisk og koraller"