Dyrehandleren Horsens d. 06-09-12

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Gino
Rev haj
Rev haj
Reactions: 88
16
Postnummer: 5210 Odense NV

Dyrehandleren Horsens d. 06-09-12

Indlæg af Gino »

Hej Folkens

Var forbi dyrehandlen i Horsens idag og HOLD DA OP nogle lækkerier han havde stående i koraløen! Jeg fik købt 8 stk med hjem :T

Prisen er jo bare top iorden og kan helt klart anbefale at aflægge dem et besøg :GO
Hvis man ønsker at se listen kan den findes under tilbud fra forhandleren her under sitet!

Henrik der stod i butikken er en rigtigt flink fyr og hyggelig at snakke med!

Der var også en masse af flotte fisk.. Xanthurum.. flammekejsere osv

Nå nu til et par billeder:

PS: undskylder den dårlige kvalitet men det er taget med mobil!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Dyrehandleren Horsens d. 06-09-12

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Ser veldigt godt ud,og fin størrelse på korallene der ser jig også :GO
Kan skimte nogen Acropora der indimellom,og jo, jig kunde godt tenkt mig å have hvert i dk for å kikke lit i den butik når han fikk ind slige sendinger :)
Gino
Rev haj
Rev haj
Reactions: 88
16
Postnummer: 5210 Odense NV

Indlæg af Gino »

Knut-Arne Berg skrev:Ser veldigt godt ud,og fin størrelse på korallene der ser jig også :GO
Kan skimte nogen Acropora der indimellom,og jo, jig kunde godt tenkt mig å have hvert i dk for å kikke lit i den butik når han fikk ind slige sendinger :)

Tro mig det er også et besøg hver! Priserne er jo helt vilde! der var mange SPS og LPS af jeg ved ikk hvor mange arter... helt klart et besøg hver Knut-Arne;-)

Så kan du tage noget salt med til mig;-) haha

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Gino skrev:
Knut-Arne Berg skrev:Ser veldigt godt ud,og fin størrelse på korallene der ser jig også :GO

Tro mig det er også et besøg hver! Priserne er jo helt vilde! der var mange SPS og LPS af jeg ved ikk hvor mange arter... helt klart et besøg hver Knut-Arne;-)

Så kan du tage noget salt med til mig;-) haha

MVH
Ja.. det var lige det Gino :P

Du må huske på att det er en god dags køring for mig nedover til Oslo+ ferge til Hirtshals,og så køring nedover til denne butik,og lige langt opp igjen som alle hvet..men naturligvis jig havde nok tatt for mig av Acropora om jig havde hvert der,så nå bliver det mer til jere,og godt er jo det. :P

Planen er å rekke en tur ned til dk igjen før snøen kommer i fjeldene her,sant nok,men denne gang bliver det nok Skjelland jig rejser til da jig må indom moby efter lampe deler.
Får håbe jig klarer å spore opp noget fint på "øjen",som ett lite plaster på såret,Gino :P
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"