Pas på at sæge til frank37 - han betaler ikke!!
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3460 Birkerød
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: birkerød
Pas på at sæge til frank37 - han betaler ikke!!
Syntes bare lige at jeg vil advare jer om at ham som kalder sig frank37 åbenbart køber ting og får dem sendt uden at så at betale for dem bagefter !!!!
Solgte foder til ham i starten af marts mdr, og sendte det til ham. Kr ialt 245 kr - Men har aldrig set en krone fra ham. I starten var hans undskyldning at hans nemid kort var blevet væk - og de sidste 2 - 3 gange jeg har sendt ham en mail - har han ikke svaret mig på dem. Så de penge ser jeg jo nok ikke noget til - desværre. Så pas på med at sælge til ham. HIlsen jane
Solgte foder til ham i starten af marts mdr, og sendte det til ham. Kr ialt 245 kr - Men har aldrig set en krone fra ham. I starten var hans undskyldning at hans nemid kort var blevet væk - og de sidste 2 - 3 gange jeg har sendt ham en mail - har han ikke svaret mig på dem. Så de penge ser jeg jo nok ikke noget til - desværre. Så pas på med at sælge til ham. HIlsen jane
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9750 Østervrå
Re: Pas på at sæge til frank37 - han betaler ikke!!
Jeg mener sgu snart der er behov for en Black og White liste som på mobildebat.dk!!!
Under ens brugernavn står der så, hvor mange gode og dårlige handler man har lavet.
Samtidig kører der en Black og en White tråd hvor man kan skrive en kommentar, til den handel man har gjort herinde.
På den måde kunne man måske undgå at handle med brugere, som i forvejen er kendt for ikke er kendt for at holde deres aftaler.
Har selv en lignende sag kørende herinde!
Under ens brugernavn står der så, hvor mange gode og dårlige handler man har lavet.
Samtidig kører der en Black og en White tråd hvor man kan skrive en kommentar, til den handel man har gjort herinde.
På den måde kunne man måske undgå at handle med brugere, som i forvejen er kendt for ikke er kendt for at holde deres aftaler.
Har selv en lignende sag kørende herinde!
Mit 40 Liters TV
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804

- Tonny
- Palet kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4140 Borup
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Nr. Dalby borup sj.
- Kontakt:
En rating version lidt ligesom Ebay med positiv eller negativ handel, kunne være en god hjælp når man skulle handle med andre saltvandsfolk.
Mvh.
Tonny Andersen
[center]...540L saltvand...[/center]
[center]http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=50741[/center]
Tonny Andersen
[center]...540L saltvand...[/center]
[center]http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=50741[/center]
- Birkefeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Geografisk sted: Silkeborg
Det lyder som en ærgelig situation, men jeg vil bare melde ind at jeg har handlet nogle fisk med Frank37 og fik kontant betaling. Han virker som en rigtig flink og reel fyr, så har svært ved at forestille mig at han har dårlige intentioner. Men måske er jeg for naiv. Men inden man skynder sig at blackliste nogen så skal man huske at der altid er to sider af en sag.
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2740 Skovlunde
- Saltvand siden?: 2012
Jeg kan godt følge tanken om en rating eller lign. Problemet, som jeg ser det, er bare at de kan være svære at holde objektive. For hvornår er en handel gået galt ?
- Hvis en part ikke har fået sine varer eller penge, ja så er det jo rimelig enkelt. En part er blevet snydt.
- Hvis en fisk dør dagen efter hjemkomst, så vil der nok være delte meninger om, hvem som skal dække tabet.
- Hvis en varer viser sig at have en defekt ved hjemkomst/modtagelse. Var sælger så i ond tro ?, er det sket under
transport ? eller har køber ikke været opmærksom nok inden køb ?
Det er altid kedeligt når man ikke kan stole på hinanden. Jeg forstår ganske enkelt ikke, at man i en lille verden som denne saltvandsverden er herhjemme, og på det her lille forum vil ødelægge sit navn og rygte for nogle få hundrede kroner. Det gir ikke mening.
Jane: Kedeligt at du skal have så meget bøvl. Håber der er en naturlig forklaring - måske er Frank37 bortrejst, og ellers tak for advarslen mod ham.
Gizze: Ærgerligt du endnu ikke har fået din pumpe. Vi var flere som havde lidt bøvl med at få fat i vores ting i den handel. For de flestes vedkommende skyldtes det den måde pakkerne var sendt på - vi anede ikke at vi selv skulle holde øje med hvornår de ankom til posthuset, og vi havde ikke fra start fået Track & Trace nummer. Ved godt din situation er anderledes.
Som udgangspunkt i en handel ville jeg altid sige: Penge før varer.
Når det er sagt handler handel altid om tillid. Jeg ville aldrig være bleg for at lave en aftale med de brugere herindefra som deltager aktivt med indlæg på forummet. Igen: De ville simpelt hen aldrig sætte deres gode navn og rygte overstyr for nogle få hundrede kroner, vel ?
- Hvis en part ikke har fået sine varer eller penge, ja så er det jo rimelig enkelt. En part er blevet snydt.
- Hvis en fisk dør dagen efter hjemkomst, så vil der nok være delte meninger om, hvem som skal dække tabet.
- Hvis en varer viser sig at have en defekt ved hjemkomst/modtagelse. Var sælger så i ond tro ?, er det sket under
transport ? eller har køber ikke været opmærksom nok inden køb ?
Det er altid kedeligt når man ikke kan stole på hinanden. Jeg forstår ganske enkelt ikke, at man i en lille verden som denne saltvandsverden er herhjemme, og på det her lille forum vil ødelægge sit navn og rygte for nogle få hundrede kroner. Det gir ikke mening.
Jane: Kedeligt at du skal have så meget bøvl. Håber der er en naturlig forklaring - måske er Frank37 bortrejst, og ellers tak for advarslen mod ham.
Gizze: Ærgerligt du endnu ikke har fået din pumpe. Vi var flere som havde lidt bøvl med at få fat i vores ting i den handel. For de flestes vedkommende skyldtes det den måde pakkerne var sendt på - vi anede ikke at vi selv skulle holde øje med hvornår de ankom til posthuset, og vi havde ikke fra start fået Track & Trace nummer. Ved godt din situation er anderledes.
Som udgangspunkt i en handel ville jeg altid sige: Penge før varer.
Når det er sagt handler handel altid om tillid. Jeg ville aldrig være bleg for at lave en aftale med de brugere herindefra som deltager aktivt med indlæg på forummet. Igen: De ville simpelt hen aldrig sætte deres gode navn og rygte overstyr for nogle få hundrede kroner, vel ?

med venlig hilsen
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
Hejsa
Jeg må da også lige komme med et lille indspark.
Han mangler også at betale mig det siste for nogle vare jeg har solgt ham.
Så Jane, du er ikke en eneste...
Jack Andersen
Jeg må da også lige komme med et lille indspark.
Han mangler også at betale mig det siste for nogle vare jeg har solgt ham.
Så Jane, du er ikke en eneste...
Jack Andersen
- bima
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 9800 Hjørring
Kald mig gammeldags....
Men plejer man ikke at betale for det man køber
Både nyt og brugt.
Der findes fandme ingen undskyldning ,for ikke
At betale eller svare på evt mails.
Hmmm....
Jo måske koma.
Jeg er sgu ved at være træt af de folk,
"glemte" at sende en vare eller overføre penge.
Syntes satme det er luset at gøre sig til tyv for
Sådan nogle små ting.
Ahh sådan nu fik jeg kastet op...
Både nyt og brugt.
Hmmm....
Jo måske koma.
Sådan nogle små ting.
- Nielsen'sbilplejeAalborg
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9220 Aalborg Øst
- Saltvand siden?: 1992
- Geografisk sted: aalborg
jeg kan slet ikk forstå i sender varen uden at i kan se pengene på jeres konto Først !! ...
jeg vil gerne sælge og sende mine ting ...men jeg sender først den dag jeg kan se kronerne på min konto og ikk en dag før ..sådan har jeg altid gjort det og jeg bliver ved med det !!
i betaler jo også for at få det sendt med post dk ...jeg fatter det virkelig ikk at i gider.
men håber da i får jeres pengene eller jeres vare igen syntes bare det her forum er ved at rende lidt af sporet med alle de dårlige betalere og folk som man skal holde noget tilbage for aldrig dukker op og så videre
men ja det kan da godt være man skal lave en tråd ( den sorte bog ) om dårlige betalere
jeg vil gerne sælge og sende mine ting ...men jeg sender først den dag jeg kan se kronerne på min konto og ikk en dag før ..sådan har jeg altid gjort det og jeg bliver ved med det !!
i betaler jo også for at få det sendt med post dk ...jeg fatter det virkelig ikk at i gider.
men håber da i får jeres pengene eller jeres vare igen syntes bare det her forum er ved at rende lidt af sporet med alle de dårlige betalere og folk som man skal holde noget tilbage for aldrig dukker op og så videre

men ja det kan da godt være man skal lave en tråd ( den sorte bog ) om dårlige betalere

-
- Foxface
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 6823 Ansager
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 6823 ansager
go eller no go listen kunne jo, laves så simpelt som trendsales eller dba, med at "seriøse" folk laver cpr-validering eller hvad det hedder, så kan folk der køber/sælger se at ham/hende mener det seriøst
så er det 100 procent op til folk selv hvad de vil, jeg ville da uden tvivl melde mig til det da jeg handler en del herinde.
og hvis det er at admin ikke kan "overskue" det, kan jeg da godt melde mig til at stå for den del.
det var bare lige min kop kaffe tekst:D
så er det 100 procent op til folk selv hvad de vil, jeg ville da uden tvivl melde mig til det da jeg handler en del herinde.
og hvis det er at admin ikke kan "overskue" det, kan jeg da godt melde mig til at stå for den del.
det var bare lige min kop kaffe tekst:D
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2700 Brønshøj
+1bima skrev:Kald mig gammeldags....
Både nyt og brugt.
Hmmm....
Jo måske koma.
Sådan nogle små ting.
Det er sku sørgeligt, jeg kan ikke forstå at folk kan se sig selv i spejlet, om man kan lave et godt system, til at få fjernet den slags folk, er jeg mere i tvivl om.
Hilsen
Benny
Benny
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Næstved
- Kontakt:
+1Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:jeg kan slet ikk forstå i sender varen uden at i kan se pengene på jeres konto Først !! ...
men håber da i får jeres pengene eller jeres vare igen syntes bare det her forum er ved at rende lidt af sporet med alle de dårlige betalere og folk som man skal holde noget tilbage for aldrig dukker op og så videre![]()

Afslut handel - få betaling via bank eller PayPal - send varen til køber - sådan virker både eBay og QXL, så det er vejen frem...
Hvis folk modtager bud eller sælger som auktion, SKAL sælger sætte en tidsfrist og osse selv overholde denne + har man aftalt at sælge til en bestemt pris, auktion eller ej, så SKAL sælger osse holde sin del af aftalen - det er der nogle på dba.dk der ikke kan finde ud af, så der er osse sortlistede sælgere i min verden...

"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62 (Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
- ChristianJS
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3330 Gørløse
-1amddurin skrev:+1Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:jeg kan slet ikk forstå i sender varen uden at i kan se pengene på jeres konto Først !! ...
men håber da i får jeres pengene eller jeres vare igen syntes bare det her forum er ved at rende lidt af sporet med alle de dårlige betalere og folk som man skal holde noget tilbage for aldrig dukker op og så videre![]()
men ja det kan da godt være man skal lave en tråd ( den sorte bog ) om dårlige betalere![]()
Afslut handel - få betaling via bank eller PayPal - send varen til køber - sådan virker både eBay og QXL, så det er vejen frem...
Hvis folk modtager bud eller sælger som auktion, SKAL sælger sætte en tidsfrist og osse selv overholde denne + har man aftalt at sælge til en bestemt pris, auktion eller ej, så SKAL sælger osse holde sin del af aftalen - det er der nogle på dba.dk der ikke kan finde ud af, så der er osse sortlistede sælgere i min verden...

Det er lige så tit at folk beklager sig over at have betalt for en vare, men aldrig modtaget den, så rådet med at man ikke vil sende før man ser guldet hjælper ikke...
Og så til det positive; der kan potentielt afsluttes 10.000 vellykkede handler herinde om dagen, uden vi hører om det, vi hører jo kun om problemer, der er ingen der opretter en tråd hvori der står "handel med ChristianJS, han betaler til tiden", og jeg har handlet lidt herinde, og ikke haft én eneste negativ oplevelse! Min klare opfattelse er at ALLE de saltvandsakvarister jeg har mødt er ærlige, retskafne folk, nørdede og tossede ja, men ærlige!

Min egen regel er at jeg ikke hverken køber eller sælger noget på "betal-og-send" måden for flere penge end jeg har råd til at miste, er det dyrere kører jeg efter det, eller også må folk hente det hos mig...
Til forummet vil jeg foreslå at lave en undergruppe under køb og salg, som hedder "erfaringer", så kan man skrive om et medlem er godt eller dårligt at handle med der, vedkommende vil kunne svare/forsvare sig, og man vil kunne søge på navne i det specifikke underfora.
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Sikke noget plader...
- Hvis køber betaler for pakkeforsendelse, så er begge parter dækket ind via. både forsikring op til 3000,- kr ved pakkeforsendelse til ca 80,- kr og sælger kan se og bevise at pakken både er afsendt og modtaget hos køber og ellers er det en sag mellem post og køber, hvis postvæsnet ikke levere varen i god stand... - og ellers må folk jo afhente hvis de ikke tør stole på postvæsnet eller sælger for den sags skyld, hvilket gør point systemet hos QXL.dk til en stor fordel, da køber kan se alle de tilfredse kunder en sælger har haft igennem tiden, eller mangel på samme...
Men enig i at man ikke høre om alle de gode handler herinde og at der er sket fejl, så den der bliver hængt ud herinde ikke har haft i sinde at løbe fra regning...
(Regner dog med at trådstarter har haft kontakt med køber og sikret sig at der ikke er overført til en forkert konto eller lign., da køber jo så er uskyldig i disse anklager...)

Men enig i at man ikke høre om alle de gode handler herinde og at der er sket fejl, så den der bliver hængt ud herinde ikke har haft i sinde at løbe fra regning...
(Regner dog med at trådstarter har haft kontakt med køber og sikret sig at der ikke er overført til en forkert konto eller lign., da køber jo så er uskyldig i disse anklager...)

- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
Hvordan skal jeg så forholde mig ?amddurin skrev:+1Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:jeg kan slet ikk forstå i sender varen uden at i kan se pengene på jeres konto Først !! ...
men ja det kan da godt være man skal lave en tråd ( den sorte bog ) om dårlige betalere![]()
Det er nu 22 dage siden sælger fik penge af mig og jeg har STADIG ikke modtaget min vare!
Det er begge veje den er gal!
Mit 40 Liters TV

-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Ja, men det er da utroligt at man ikke kan stole på hinanden mere.
Men de skal bare frem i lyset når der er gået lidt tid.
De skal jo lige have en mulighed for at betale/ lev. Varen.
Jack
Men de skal bare frem i lyset når der er gået lidt tid.
De skal jo lige have en mulighed for at betale/ lev. Varen.
Jack
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Hvis varen er sendt som pakke er det en stregkode til T&T, denne skal du have af sælger for at kunne efterlyse pakken... - Det kan man ikke hvis pakken er sendt som brev...
Har du kontakt med sælger og siger sælger at varen er afsendt eller?

-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4390 Vipperød
Er der ikke noget med at man kan sende en pakke på købers regning, sådan så han skal betale for fragt + varen før han kan få den udlevert i posthuset? mener jeg har brugt det før, så kan han ikke få den i hånden før der falder penge over kassen...
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
Kontakt med???amddurin skrev:Hvis varen er sendt som pakke er det en stregkode til T&T, denne skal du have af sælger for at kunne efterlyse pakken... - Det kan man ikke hvis pakken er sendt som brev...
Ej det kan man ikke helt kalde det.
Tror han har svaret mig 3 gange på de 25 henvendelser jeg har rettet.
Tt nummeret er sørme blevet væk for ham oven i købet.
Nu har jeg så skrevet til ham, at er der ikke en løsning inden dagens udgang, betragter jeg det som tyveri.
22 dage siden han modtog pengene og han gider ikke at svare.
Min tålmodighed rækker ikke til mere.
Han bliver selvfølgelig meldt.
Samtidig henter jeg selv pumpen PLUS benzin penge næste gang jeg kører mod grænsen.
Har fået hans adresse af en bruger herinde, så det er nok den eneste løsning.
En ting er HELT sikkert!
Jeg siger IKKE bare pyt med det!!!
Mit 40 Liters TV

- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Hvis du har både betalt for pakkeforsendelse og I var enige om at sende varen som pakke og sælger så ikke har T&T numret + du ikke modtager pakken inden 3 hverdage, så er det helt klart at sælger skal betale pengene tilbage omgående, da du ellers er i din gode ret til at anmelde sælger...
Jeg har selv flere gange som sælger på QXL.dk hvor folk ikke ville betale mere end de 15,- kr for en lille brevforsendelse i stedet for de 75,- kr det kostede på det tidspunkt til en pakke, været nødt til at betale 12,- kr af egen lomme til et forsendelsesbevis, så køber ikke ville kunne beskylde mig for aldrig at have afsendt varen...
Det er jo tit at PostDanmark ødelæger eller mister forsendelser, og man kan intet gøre uden at have betalt pakkeforsendelse og så anmelde pakken via T&T...

Jeg har selv flere gange som sælger på QXL.dk hvor folk ikke ville betale mere end de 15,- kr for en lille brevforsendelse i stedet for de 75,- kr det kostede på det tidspunkt til en pakke, været nødt til at betale 12,- kr af egen lomme til et forsendelsesbevis, så køber ikke ville kunne beskylde mig for aldrig at have afsendt varen...
Det er jo tit at PostDanmark ødelæger eller mister forsendelser, og man kan intet gøre uden at have betalt pakkeforsendelse og så anmelde pakken via T&T...

-
- Rev hummer
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6731 Tjæreborg
nu må jeg nok heller komme på banen inden det går helt op i hat og briller
Jane og Jake jeg vil gerne undskylde at jeg ikke har taget mig sammen til overføre de penge jeg skylder jer.
Jack de 82 kr. er overført i aften
Jane vi havde en aftale på 200 kr. for dit foder efterfølgende bad du om 245 kr. derfor har jeg ventet med betalingen.
Hvis jeg kun havde overført de 200 kr. havde du sikkert skrevet at jeg er en dårlig betaler og sendt mig i RKI FOR 45 KR,
Men jeg er jo årsagen til at i har en dårlig opfattelse af mig, og det vil jeg da undskylde for.
forholdene er bragt i orden ( tjek jeres konto inden påsken er omme )
MVH'
FRANK37
Jane og Jake jeg vil gerne undskylde at jeg ikke har taget mig sammen til overføre de penge jeg skylder jer.
Jack de 82 kr. er overført i aften
Jane vi havde en aftale på 200 kr. for dit foder efterfølgende bad du om 245 kr. derfor har jeg ventet med betalingen.
Hvis jeg kun havde overført de 200 kr. havde du sikkert skrevet at jeg er en dårlig betaler og sendt mig i RKI FOR 45 KR,
Men jeg er jo årsagen til at i har en dårlig opfattelse af mig, og det vil jeg da undskylde for.
forholdene er bragt i orden ( tjek jeres konto inden påsken er omme )
MVH'
FRANK37
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 15
jack har nok ikke taget de 82 kr alvorligt ( forsendelse ), skulle jeg nok have gjort. Men som jeg husker det fik du betaling for dine vare.
de blev overført med det samme, er det ikke korrekt ( vortech reaktor + tunce silence 3000 )
og til alle jer kloge hoveder inde på denne site, kan jeg kun oplyse jer at det er ikke altid er den som har penge ude at svømme som har ret ( der er altid 2 sider af en sag )
mvh
frank
de blev overført med det samme, er det ikke korrekt ( vortech reaktor + tunce silence 3000 )
og til alle jer kloge hoveder inde på denne site, kan jeg kun oplyse jer at det er ikke altid er den som har penge ude at svømme som har ret ( der er altid 2 sider af en sag )
mvh
frank
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Hej Frank
Jo det er rigtig at du betalt for vare, men skal bare altid huske at betale de man skylder.
Og jeg synes nu nok at jeg har prøvet at gøre dig opmærksom på at du mangler at betale de 82kr. På en del SMS.
Og ja der er altid to sider af samme sag, men i denne sag er der kun en side, og det er at du mangler at betale mig de 82kr.
Glæder mig til at se dem på min konto.
Jack
Jo det er rigtig at du betalt for vare, men skal bare altid huske at betale de man skylder.
Og jeg synes nu nok at jeg har prøvet at gøre dig opmærksom på at du mangler at betale de 82kr. På en del SMS.
Og ja der er altid to sider af samme sag, men i denne sag er der kun en side, og det er at du mangler at betale mig de 82kr.
Glæder mig til at se dem på min konto.
Jack
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
- Her vil jeg godt lige bede mig frabedt, da jeg netop nævner begge sider i et af mine indlæg og er det ikke osse mig du mener, så skal du ikke skrive "inde på denne site" men præsicerer hvem du mener, da jeg gider ikke høre på dine beskyldninger...frank37 skrev:og til alle jer kloge hoveder inde på denne site, kan jeg kun oplyse jer at det er ikke altid er den som har penge ude at svømme som har ret ( der er altid 2 sider af en sag )
mvh
frank

- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
Og den anden side er så, at du ikke "har taget det alvorligt" ???frank37 skrev:jack har nok ikke taget de 82 kr alvorligt ( forsendelse ), skulle jeg nok have gjort. Men som jeg husker det fik du betaling for dine vare.
mvh
frank
Mit 40 Liters TV

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
Hej Frank37
Det lyder da dejligt hvis der er kommer de pengen ind på min konto - det ser jeg da frem til.
Men du ville jo nok også selv syntes at du var blevet snydt - hvis du selv have solgt noget - og efter gentagen henvendelser til køber - ikke fik nogle respons på din mails og at pengene ikke kom ind på kontoen.
Mht. til vores aftale - ja det er rigtig at vi har aftalt at du skulle betale for foder + porto - du sagde selv at du ville overføre 235 kr - De 35 kr var for portoen - men da jeg var på posthuset kostet det så 45 kr at sende det til dig - Og det kan da ikke være rigtigt at jeg selv skal betale for portoen når det er dig som har købt. ???
Dette her var jo aldrig sket (at jeg skrev dette indlæg) - hvis du bare have svaret mig på mine mail´s til dig!!!!
Syntes altså at det er noget fis at skrive - at jeg ville have sendt dig i RKI FOR 45 KR - Jeg har ventet på min pengen i næsten et mdr, nu - og så skriver du at du har ventet med at overføre pengen til mig fordi jeg have skrevet at det blev 45 kr i portoen - HVEM ER DET LIGE DER GÅ I SMÅ SKO - HER !!! hilsen jane
Det lyder da dejligt hvis der er kommer de pengen ind på min konto - det ser jeg da frem til.
Men du ville jo nok også selv syntes at du var blevet snydt - hvis du selv have solgt noget - og efter gentagen henvendelser til køber - ikke fik nogle respons på din mails og at pengene ikke kom ind på kontoen.
Mht. til vores aftale - ja det er rigtig at vi har aftalt at du skulle betale for foder + porto - du sagde selv at du ville overføre 235 kr - De 35 kr var for portoen - men da jeg var på posthuset kostet det så 45 kr at sende det til dig - Og det kan da ikke være rigtigt at jeg selv skal betale for portoen når det er dig som har købt. ???
Dette her var jo aldrig sket (at jeg skrev dette indlæg) - hvis du bare have svaret mig på mine mail´s til dig!!!!
Syntes altså at det er noget fis at skrive - at jeg ville have sendt dig i RKI FOR 45 KR - Jeg har ventet på min pengen i næsten et mdr, nu - og så skriver du at du har ventet med at overføre pengen til mig fordi jeg have skrevet at det blev 45 kr i portoen - HVEM ER DET LIGE DER GÅ I SMÅ SKO - HER !!! hilsen jane
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 15
til Rene
du for hermed en formel undskyldning fra min side.
Mine ord var ikke rettet til dig eller din portal.
var bare irriteret over at så små penge ( min fejl ) skulle blæses optil noget stort af Jane og Jack, men som jeg skriver er fejlen min.
mvh
frank
du for hermed en formel undskyldning fra min side.
Mine ord var ikke rettet til dig eller din portal.
var bare irriteret over at så små penge ( min fejl ) skulle blæses optil noget stort af Jane og Jack, men som jeg skriver er fejlen min.
mvh
frank
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Så må jeg da lige komme ind her, nu vil jeg da lige sige for det først har du skyldt mig de små 82 kr siden d. 23/1-12.
Og jeg hae sendt dig et hav af SMS som du ikke svar på. Og så så jeg tråden her, og ville da lige komme med et lille input.
Og det kunne du sku godt nok svare på...... Så kald det bare små kroner for det er det, men man skal sku betale det man skuller, og det er sku med det samme og ikke flere mdr. efter.
Jack
Og jeg hae sendt dig et hav af SMS som du ikke svar på. Og så så jeg tråden her, og ville da lige komme med et lille input.
Og det kunne du sku godt nok svare på...... Så kald det bare små kroner for det er det, men man skal sku betale det man skuller, og det er sku med det samme og ikke flere mdr. efter.
Jack
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
Til Frank37
Ja fejlen er helt din egen - og jeg har det skam ikke dårligt med at have skrevet dette indlæg.
Jeg har været medlem herinde i lang tid - og har været så overrasket over hvor flinke folk har væet her på saltvandsforum - hjælpsome og hvis jeg har solgt noget herinde - har der aldrig været nogle problemer før med betaling eller med at få de vare jeg har købt - før nu. -
Men - kan da lige fortælle dig at det konto.nr som jeg skreve til dig. som du kunne overføre pengene til , er blevet lukket pga af at den er blevet "hacket" - og at jeg har fået et nyt konto.nr
Hilsen jane
Ja fejlen er helt din egen - og jeg har det skam ikke dårligt med at have skrevet dette indlæg.
Jeg har været medlem herinde i lang tid - og har været så overrasket over hvor flinke folk har væet her på saltvandsforum - hjælpsome og hvis jeg har solgt noget herinde - har der aldrig været nogle problemer før med betaling eller med at få de vare jeg har købt - før nu. -
Men - kan da lige fortælle dig at det konto.nr som jeg skreve til dig. som du kunne overføre pengene til , er blevet lukket pga af at den er blevet "hacket" - og at jeg har fået et nyt konto.nr
Hilsen jane
Senest rettet af jane tors 12. apr 2012 07:15, rettet i alt 1 gang.
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Tone skal holdes sober af alle- ellers stoppes tråden og resten kan foregå pr pb...
Moralen: debatten er fri- men det er tonen ikke!!!
Moralen: debatten er fri- men det er tonen ikke!!!
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Når nu må man da sige vi er kommet over påsken, hvor jeg så skulle få de små 82kr af frank37.
men men jeg har sku ikke set dem endnu. så det var hvis bare snak....
Jack
men men jeg har sku ikke set dem endnu. så det var hvis bare snak....
Jack