Hej
Jeg har en, men har ikke haft den til at køre endnu.
Har dog hørt at den tidligere ejer ikke kunne føde den med nok vand. Det kan være det er det som er dit problem.
Jeg følger lige med i din tråd, det kan være jeg møder de samme udfordringer som dig når jeg sætter min til
Jeg hade en på mit tidligere setop, jeg fødede en med returen oppe fra tanken. jeg hade en retur pumpe på 2500l/t måtte dog bypaase noget at vandet da det var lige i overkanten for skummeren. Den kørte egentligt ret fint, men jeg synes nu ikke at der er for meget sprald i den skummer, men flot/solidt udført er den
føder også min fra akvarie overløbet og ved et par timers intens indstilling igår aftes lykkes det endelig og få den til at afskumme ordenligt.
men fuck et skruen frem og tilbage på hanerne for at få det hele til at spille sammen er kun mm. man må flytte på min hane før det går i ged
TroJanRds skrev:føder også min fra akvarie overløbet og ved et par timers intens indstilling igår aftes lykkes det endelig og få den til at afskumme ordenligt.
men fuck et skruen frem og tilbage på hanerne for at få det hele til at spille sammen er kun mm. man må flytte på min hane før det går i ged
Kunne man få dig til at tage et billede af dit setup?
ja da står middelogtidligt hos en kammerat da jeg er midt i en flytning og først kan komme i min nye lejlig pr 1 mar.
så det ser lidt rodet ud da det næsten bare er lagt i for at det overlever
laursen skrev:Jeg hade en på mit tidligere setop, jeg fødede en med returen oppe fra tanken. jeg hade en retur pumpe på 2500l/t måtte dog bypaase noget at vandet da det var lige i overkanten for skummeren. Den kørte egentligt ret fint, men jeg synes nu ikke at der er for meget sprald i den skummer, men flot/solidt udført er den
Hvor meget vand var det du havde Jens?
Kunne den ikke følge med eller hvad var der galt?
laursen skrev:Jeg hade en på mit tidligere setop, jeg fødede en med returen oppe fra tanken. jeg hade en retur pumpe på 2500l/t måtte dog bypaase noget at vandet da det var lige i overkanten for skummeren. Den kørte egentligt ret fint, men jeg synes nu ikke at der er for meget sprald i den skummer, men flot/solidt udført er den
Hvor meget vand var det du havde Jens?
Kunne den ikke følge med eller hvad var der galt?
Jeg hade ca. 520 lite vand, den kunne godt følge med, men jeg synes den gav for lidt luft
TroJanRds skrev:ja da står middelogtidligt hos en kammerat da jeg er midt i en flytning og først kan komme i min nye lejlig pr 1 mar.
så det ser lidt rodet ud da det næsten bare er lagt i for at det overlever
Tak for billederne.
Du sætter en kugle hane på afløbet. Har du en form for sikkerhed så det overskudende vand lander i sumpen?
Hvordan har du lavet det?
... Og undskyld at jeg sådan hi-jacker din tråd
Håber det er ok
har bare lukket lidt for den og ved godt pumpen ik har godt af det modstand jeg så laver men er bare en new-jet retur pumpe og skal afligevel have et større akvarie når jeg flytter ind det nye sted. køber en tunze retur til det nye akvarie