"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

CWDIRECT

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

CWDIRECT

Indlæg af Brian C »

Da jeg ved vi er flere der har været så uheldige at blive tørret af CW, har jeg tilladt mig at starte denne tråd for at få samling på dem der har et udenstående, for i fællesskab at køre en sag i mod ham
for det lugter mildt sagt af bevidst snyd, CW lavede en fin tråd, og det gik da også godt med at få betalt et par afdrag, men så var det ovre, så nu har jeg tænkt mig at køre videre med sagen

jeg har i tidernes morgen lovet Hougaard, at holde tonen sober, og det løfte holder jeg, så denne tråd skal ikke dreje sig om opfordringer til selvtægt, øretæver eller lign.

men jeg vil meget gerne høre hvem der har et udenstående med ovenstående, som de gerne vil have hjem igen
jeg vil også gerne høre hvor stort, evt hvad der er handlet

for mit eget vedkommende drejer det sig om en hel del, bla nogle acans, en aquatronica, samt en hel del mere, har en større liste
det oprindelige beløb er 9500,- af dem er der bblevet betalt 6000,- så vi mangler lige at få 3500,-ind


jeg har taget kontakt til en inkassoadvokat, for at få ham til at køre sagen mod CW, men hvis der er andre forslag, til hvad vi kan gøre (legalt) er jeg lutter øre, desuden har jeg tænkt mig at gå ind og advare i hver en tråd, salgsannonce eller lignende, hvor jeg ser Caspers tilstedeværelse
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: CWDIRECT

Indlæg af wondersurfer »

Brian C skrev: jeg tænkt mig at gå ind og advare i hver en tråd, salgsannonce eller lignende, hvor jeg ser Caspers tilstedeværelse
Det gør jeg allerede, dog via pb :beer:
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
maigaard
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 144
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 20:29
15
Postnummer: 8723 Løsning
Geografisk sted: Jylland

Re: CWDIRECT

Indlæg af maigaard »

Kan du ikke nøjes med at tage det over PB? Det den her tråd er dømt til at gå galt.
mvh.

Maigaard

60 liter nano med LED.
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: CWDIRECT

Indlæg af Han$en »

Nu har jeg lige taget brug af det i al offentlighed i 2 annoncer :GO
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: CWDIRECT

Indlæg af Brian C »

maigaard skrev:Kan du ikke nøjes med at tage det over PB? Det den her tråd er dømt til at gå galt.
Kort og godt nej

CW har flere gange tørret folk, så desværre er det her den eneste måde, gælden har stået på siden 1/12 sidste år

og den har været kørt via pb og mail utallige gange, og det eneste der har hjulpet på betalingen har været en offentliggørelse her på forum

desuden skal tråden stå som en advarsel mod at handle med CW

er du i tvivl så prøv at søg på CWDIRECT
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
maigaard
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 144
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 20:29
15
Postnummer: 8723 Løsning
Geografisk sted: Jylland

Re: CWDIRECT

Indlæg af maigaard »

Selvom jeg er enig med dig i at han nok ikke er en god person og jeg siger at du kan samle beviser mod ham. Så sørg for at få bygget dit fundament ordentligt, således det der skrives ikke kan vendes mod dig.

Staffeloven siger:
§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.
mvh.

Maigaard

60 liter nano med LED.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: CWDIRECT

Indlæg af Brian C »

maigaard skrev:Selvom jeg er enig med dig i at han nok ikke er en god person og jeg siger at du kan samle beviser mod ham. Så sørg for at få bygget dit fundament ordentligt, således det der skrives ikke kan vendes mod dig.

Staffeloven siger:
§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.
tro mig mit fundament er iorden
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
AllanH
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 41
Tilmeldt: man 1. nov 2010 08:08
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2020

Re: CWDIRECT

Indlæg af AllanH »

sidder og har flere undrende spørgsmål. nogle er der svaret på i en anden tråd, i forbindelse med folk, som stoler blindt på en person, de har lavet en handel med på nettet :clap: ........ men lad nu det ligge.. synes dernæst at det er flot der er en, som tager initiativet til at skrabe penge tilbage, til de personer som er snydt af en sådan sørgelig stakkel. CW skriver i den anden tråd at han er på bistand eller noget i den retning, og ud fra dette er jeg bange for, at der ikke er noget som helst at hente.. for hvis han ender som dårlig betaler til mål for brugt akvarieudstyr, så er det nok ikke det eneste sted han er dårlig betaler..
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: CWDIRECT

Indlæg af Brian C »

Allan, vi er enige, men så kan tråden i det mindste stå som en advarsel, så der ikke er andre der ryger i fælden
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: CWDIRECT

Indlæg af Lord Mike »

Brian jeg ved godt det er så nemt at sidde her og være bagklog, men på en eller anden måde syntes jeg nu nok du ligger som redt. Det var nu ikke nogen hemmelighed at denne person havde et ret så blakket ry herinde, og at du handlede med ham som du gjorde står for mig fuldstændig ubegribelig....

Jeg håber inderligt du på den ene eller anden måde vil få skrabet dine penge ind.

Så vidt jeg kan se er der flere tråde hvor CWDIRECT har ting til salg herinde på forummet...Gad vide om man kan købe på klods hos ham (næppe).
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: CWDIRECT

Indlæg af Brian C »

Lord Mike skrev:Brian jeg ved godt det er så nemt at sidde her og være bagklog, men på en eller anden måde syntes jeg nu nok du ligger som redt. Det var nu ikke nogen hemmelighed at denne person havde et ret så blakket ry herinde, og at du handlede med ham som du gjorde står for mig fuldstændig ubegribelig....

Jeg håber inderligt du på den ene eller anden måde vil få skrabet dine penge ind.

Så vidt jeg kan se er der flere tråde hvor CWDIRECT har ting til salg herinde på forummet...Gad vide om man kan købe på klods hos ham (næppe).
Ja du har sikkert ret, bagklogskabens lys, er det skarpeste, og jeg burde have søgt mere på ham, men med tanke på alle de vellykkede handler jeg har lavet her inde, så er min tillid til SF's brugere generelt stor
eller rettere det var den, jeg fik også en advarsel... efter han havde fået tingene
men selvom man er forsigtig kan man blive snydt, heldigvis har jeg fået størsteparten hjem, og Casper virker da også interesseret i at få afviklet det sidste, han har ihvertfald kontaktet mig nu :wink:
så mon ikke han får afviklet den sidste gæld
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: CWDIRECT

Indlæg af Lord Mike »

Brian C skrev:
Lord Mike skrev:Brian jeg ved godt det er så nemt at sidde her og være bagklog, men på en eller anden måde syntes jeg nu nok du ligger som redt. Det var nu ikke nogen hemmelighed at denne person havde et ret så blakket ry herinde, og at du handlede med ham som du gjorde står for mig fuldstændig ubegribelig....

Jeg håber inderligt du på den ene eller anden måde vil få skrabet dine penge ind.

Så vidt jeg kan se er der flere tråde hvor CWDIRECT har ting til salg herinde på forummet...Gad vide om man kan købe på klods hos ham (næppe).
Ja du har sikkert ret, bagklogskabens lys, er det skarpeste, og jeg burde have søgt mere på ham, men med tanke på alle de vellykkede handler jeg har lavet her inde, så er min tillid til SF's brugere generelt stor
eller rettere det var den, jeg fik også en advarsel... efter han havde fået tingene
men selvom man er forsigtig kan man blive snydt, heldigvis har jeg fået størsteparten hjem, og Casper virker da også interesseret i at få afviklet det sidste, han har ihvertfald kontaktet mig nu :wink:
så mon ikke han får afviklet den sidste gæld
Jeg krydser hvad der kan krydses for din sag :GO
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: CWDIRECT

Indlæg af Castillo »

Jeg har også fået svar fra CW... Håber han holder ord !
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"