Side 1 af 1
Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 14:19
af apfolmer
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 14:23
af Clauslh
Det er sku service

Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 15:00
af Mickey86
holy crap.. det er service
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 18:07
af DennisBS
Det var da meget fornemt.. godt at høre..

Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 18:08
af nielsk
Sådan kundepleje fortjener at blive fremhævet.
Martin i saltvandsbutikken har også hjulpet mig tidl. i en lign. situation...
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 18:58
af Lord Mike
Det er sgu service der vil noget

Godt gået Moby
Jeg har selv lige handlet d. 19.12.2010. hos en af manges favorit forhandlere hvor jeg har fået at vide at pakken er blivet afsendt d. 20.12.2010. men her er stadig ikke dukket nogen pakke op
Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 19:15
af Han$en
Lord Mike skrev:Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Problemet ligger nærmere hos Post Danmark, end hos forhandleren i denne sag

Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 19:22
af Clauslh
Han$en skrev:Lord Mike skrev:Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Problemet ligger nærmere hos Post Danmark, end hos forhandleren i denne sag

Få forhandleren til at sende tracking nummeret på pakken så skulle det være til at finde ud af hvem der hænger i bremsen

Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 19:39
af ronny.w
Lord Mike skrev:Det er sgu service der vil noget

Godt gået Moby
Jeg har selv lige handlet d. 19.12.2010. hos en af manges favorit forhandlere hvor jeg har fået at vide at pakken er blivet afsendt d. 20.12.2010. men her er stadig ikke dukket nogen pakke op
Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Mon ikke post Danmark har nok og se til i julen, sikkert også mange der ikke engang har fået deres julegaver med posten endnu.
Det er jo ligesom ikke et ukendt fænomen julen og tidspunktet skaber for at modtage pakker og breve
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 20:04
af Lord Mike
Han$en skrev:Lord Mike skrev:Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Problemet ligger nærmere hos Post Danmark, end hos forhandleren i denne sag

Tvivlen er bestemt berettiget da jeg har modtaget pakker fra andre hvor der endda er sendt senere end hvad der efter sigende skulle være i denne sag. Ydermere har jeg endda modtaget en pakke idag som faktisk er sendt fra sverige i forgårs, så tror næppe det er postens skyld
Jeg har skam også spurgt efter et T&T nr. men har ikke kunne få dette oplyst da forhandler siger at pakken er sendt direkte fra leverandør som skulle være gået på juleferie efter pakken er afsendt. Men jeg nævner bevidst ikke forhandler da jeg ikke vil skabe yderligere problemer for denne. Jeg forholder mig bare til at man faktisk kan forvente hurtig levering hos Moby frem for andre forhandlere, derfor ved jeg nu hvor jeg vil handle fremover når mine vare skal sendes
Men jeg fatter mig med yderligere tålmodighed, som man jo skal have i denne hobby og håber min pakker kommer endgang i det nye år...
Re: Stor ros til Moby :-)
: tors 30. dec 2010 20:36
af spdiving
Jeg har flere gange oplevet god services hos Mpby samt hurtig levering. Feks. min BK
skummer gik i stykker og han fik delen fra skummeren der skulle sendes til BK så de kunne sende en ny han fik delen Onsdag aften og ugen efter om Onsdagen havde han en ny del jeg kunne hente hjemme hos ham. Imens havde han en anden
skummer jeg kunne låne.
Men lækkert at høre du har fået gang i lyset igen.
Steen
Re: Stor ros til Moby :-)
: fre 31. dec 2010 12:51
af apfolmer
Ja, vil også lige sige at inden vi besluttede os for at købe BubbleKing 160 skummeren til vores lille mini
akvarie, så lånte vi UB og uden tøven fra Moby en lidt større Bubble King
skummer som han havde stående.
Vi testede i nogle dage, og besluttede at købe en Bubbleking 160, og da vi modtog denne med posten, sendte vi den lånte retur...
Samme historie med vores Red Dragon
returpumpe, Deltec Osmose osv... Kun god og hurtig og ikke mindst ærlig/Reel levering... hvis man spørger os
Jeg køber fremover KUN Red Dragon og lign kvalitet... også selvom det kun er til små skvarier..
man kan sige vi menr dette ::: Glæden over de sparede penge på ringe kvalitet, varer desværre kortere, end ærgelsen over støj, rignge effekt, defekter osv. :::
Re: Stor ros til Moby :-)
: fre 31. dec 2010 13:28
af Esben
Moby yder en stor kundeservice. Jeg synes generelt at de butikker som jeg handler med har ydet en god service. Men ingen tvivl om at Moby virkelig gør en ekstra ting for hans kunder.