"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

vandstanden i sumpen?

Forum katagori for Red Sea Max akvarie serien.
Besvar
smokey
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 23. okt 2010 10:14
13
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2013

vandstanden i sumpen?

Indlæg af smokey »

Hej er har lige købt mit første akvarium brugt her på forumet og så har man jo altid nogle spørgsmål så her kommer mine :biggrin:

1: Jeg er lidt i tvivl om der er nok vand i min sump så det kune være rat vis der var en som ville smide et billed af hvor maget vand hand / hund har i sin

2: og så kommer der mange bobler ud af den venstre cikolutons stus vilket ikke virker rigtigt så der for har jeg valt at slukke for den. Men mit spørgsmål er så hvad kan jeg gøre ved problemet..

3: og så sidst men ikke mindst, kan jeg ikke finde ud af at stille den skide timer til lyset. Og google translate hjalp mig ikke maget :G


Håber der er nogen der kan hjælpe en grøn i den nye spænde hobby....
Brugeravatar
Stig Jest
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 991
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 14:30
13
Postnummer: 3480 Fredensborg
Saltvand siden?: 1991

Re: vandstanden i sumpen?

Indlæg af Stig Jest »

smokey skrev:Hej er har lige købt mit første akvarium brugt her på forumet og så har man jo altid nogle spørgsmål så her kommer mine :biggrin:

1: Jeg er lidt i tvivl om der er nok vand i min sump så det kune være rat vis der var en som ville smide et billed af hvor maget vand hand / hund har i sin

2: og så kommer der mange bobler ud af den venstre cikolutons stus vilket ikke virker rigtigt så der for har jeg valt at slukke for den. Men mit spørgsmål er så hvad kan jeg gøre ved problemet..

3: og så sidst men ikke mindst, kan jeg ikke finde ud af at stille den skide timer til lyset. Og google translate hjalp mig ikke maget :G


Håber der er nogen der kan hjælpe en grøn i den nye spænde hobby....
1. Der er sikkert ikke vand nok i din "sump". hos mig er der 35 cm. vand i "sumpen". ingen foto desværre.
Er det et RSM 130D? Kører du med den originale skummer?

2. På grund af punkt 1. Nogle vælger at sætte slanger på sugerøret på pumperne. Så når de længere ned i kammeret og trækker derfor ikke luft ned.

3. Jeg har ikke digitalur i mit RSM 130D, så der må andre hjælpe til. Har du spurgt ham du købte det af?

Mvh. Stig
Besvar

Tilbage til "Red Sea Max"