Aquastyle - Esbjerg

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
maigaard
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions: 0
16
Postnummer: 8723 Løsning
Geografisk sted: Jylland

Aquastyle - Esbjerg

Indlæg af maigaard »

Jeg har været forbi forretningen i dag på Storegade og den er lukket. Så er der nogen der ved om de stadig eksisterer?
mvh.

Maigaard

60 liter nano med LED.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions: 3
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Aquastyle - Esbjerg

Indlæg af Hougaard »

Prøv at søge herinde, det er noget med at der er flyttet til en eller anden gammel møbelbutik - lidt længere nede af vejen... eller noget i den retning ....

Ronny W plejede at havde styr over ham...
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions: 1
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Aquastyle - Esbjerg

Indlæg af ronny.w »

Maigaard, Aquastyle er flyttet til nye lokaler på godt og vel 230 >Kvm. Der er ikke åbnet på nuværende tidspunkt da han går og bikser med opstillingen af udstyr.

Men der kommer omkring 156-190 akvarier.

Hans nye adresse ligger i det gl. Roberts Møbler ( ud til storegade ), Dog er den nøjagtige adresse Thomsens Alle 1. Hvor indgangen er fra en kæmpe parkerings plads bagved Roberts Møbler.

Hans Nye nummer er ligeledes 51161665, Så ring og hør for jeg ved at nysgerrige har været forbi for at kigge lidt på sagerne.

For den nye forretning kommer til at sparke Røv for at sige det mildt, og der kommer nogen ting som ingen andre har i DK.

Mere siger jeg ikke he he ;), det kan de nysgerrige se på Åbnings dagen / Receptionen, som nok bliver afholdt om ca. 3 til 4 uger, hvis og såfremt alt falder i Hak
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"