Køb af kanyler til limning dosering af saltsyre mm
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Køb af kanyler til limning dosering af saltsyre mm
Ja det lyder måske lidt dumt, men er der nogen herinde der ved hvor man kan købe kanyler, uden at blive betragtet som én der leger med "nål og tråd"... de sjældne gange hvor det rent faktisk er lykkeds mig at købe kanyler på apoteket, har jeg måtte komme med en længere udredning, omkring saltvandets lyksaligheder og det modsatte. er jeg efterfølgende overbegloet af apotekspersonalet, mens de meget tydeligt inspicerede mig for urelementerede huller
så hvor kan jeg som privatperson, købe de engangssprøjter, kanyler, plastkanyler (dem der ofte er med i saliferts testsæt)
uden at skulle krydsforhøres
så hvor kan jeg som privatperson, købe de engangssprøjter, kanyler, plastkanyler (dem der ofte er med i saliferts testsæt)
uden at skulle krydsforhøres
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2008
Re: Køb af kanyler til limning dosering af saltsyre mm
Sjovt nok kan man købe kanyler i Kbh uden spørgsmål og skæve blikke...hmmm ved ikke om det er et godt eller dårligt tegn 
At man så selv tænker (gad vide om hun tror jeg er junkie) er så en helt anden sag

At man så selv tænker (gad vide om hun tror jeg er junkie) er så en helt anden sag

- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Hold nu op..... 
De kan udemærket se, hvem der er addicts og hvem der ikke er. Desuden ville en stiknarkoman aldrig bede om en "kanyle og nogle 10ml sprøjter" - det hedder oftest et "sæt" eller et "fixesæt" i dén verden.
... og inden i får gode idéer; jeg har en veninde, der arbejder på et apotek
/Kim

De kan udemærket se, hvem der er addicts og hvem der ikke er. Desuden ville en stiknarkoman aldrig bede om en "kanyle og nogle 10ml sprøjter" - det hedder oftest et "sæt" eller et "fixesæt" i dén verden.
... og inden i får gode idéer; jeg har en veninde, der arbejder på et apotek

/Kim
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
Jeg køber af og til kanyler + sprøjter, man bruger dem bla. til stiksaltning eller marinering af fisk der skal røges. Der er aldrig nogen der spørger om noget
Du ligner nu altså ikke en junkie Brian, jeg tror altså også de er ligeglade, bare de tjener penge.

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
Har du set ham?Helena skrev:Jeg køber af og til kanyler + sprøjter, man bruger dem bla. til stiksaltning eller marinering af fisk der skal røges. Der er aldrig nogen der spørger om nogetDu ligner nu altså ikke en junkie Brian, jeg tror altså også de er ligeglade, bare de tjener penge.

Men jeg bruger sgu også bare apoteket.. Dog får jeg en masse underlige spørgsmål og blikke.. Måske heller ikke så underligt

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
JA, har set ham flere gange.
1: Han mangler en hue eller kasket.
2: Han snøvler ikke nok.
3: Han ser for sund ud.
4: Han bor i et rigtigt hjem, og ikke i en papkasse, med sin sorte hund.
5: Jeg kender hans svigerfar, han ville ikke acceptere en Junkiesvigersøn
1: Han mangler en hue eller kasket.

2: Han snøvler ikke nok.

3: Han ser for sund ud.

5: Jeg kender hans svigerfar, han ville ikke acceptere en Junkiesvigersøn

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
[quote="Helena"]
quote]
Kan apotekeren jo ikke se
Men du har ret.. Han er for buttet til at være junkie

quote]
Kan apotekeren jo ikke se

Men du har ret.. Han er for buttet til at være junkie

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
alså nå... i må ikke drille
hmm, jeg leger med nåle, og jeg har en sort hund, og vender jeg mig rundt bor jeg mellem en større dynge papkasser, jeg bruger også en kasket engang imellem... begynder at blive lidt bekymret her, men Helena har ret i at min svigerfar ikke ville acceptere en junkie svigersøn, den enester pusher jeg besøger er Petsupply, men han er også en af de skrappe af slagsen, aaaltid får man købt for meget
og vægten ja lidt buttet er man vel, men på den anden side man er ikke en rigtig mand før vægten viser 3 cifre og man kan bestå blyantstesten
(har ikke noget med de nedre regioner at gøre
)
men spøg til side, det normalt ikke kan lade sig gøre at købe kanyler her i byen, åh jo du kan købe et rejsesæt, men løse kanyler, dem er de ikke villige til at sælge, sidst kunne jeg allernådigst købe to, sådan rent undtagelsesvis som de sagde

hmm, jeg leger med nåle, og jeg har en sort hund, og vender jeg mig rundt bor jeg mellem en større dynge papkasser, jeg bruger også en kasket engang imellem... begynder at blive lidt bekymret her, men Helena har ret i at min svigerfar ikke ville acceptere en junkie svigersøn, den enester pusher jeg besøger er Petsupply, men han er også en af de skrappe af slagsen, aaaltid får man købt for meget

men spøg til side, det normalt ikke kan lade sig gøre at købe kanyler her i byen, åh jo du kan købe et rejsesæt, men løse kanyler, dem er de ikke villige til at sælge, sidst kunne jeg allernådigst købe to, sådan rent undtagelsesvis som de sagde
Mvh. Brian
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Apoteket skal ikke bestemme om du kan købe kanyler eller ej.
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Brian C skrev:alså nå... i må ikke drille![]()
![]()
hmm, jeg leger med nåle, og jeg har en sort hund, og vender jeg mig rundt bor jeg mellem en større dynge papkasser, jeg bruger også en kasket engang imellem... begynder at blive lidt bekymret her, men Helena har ret i at min svigerfar ikke ville acceptere en junkie svigersøn, den enester pusher jeg besøger er Petsupply, men han er også en af de skrappe af slagsen, aaaltid får man købt for megetog vægten ja lidt buttet er man vel, men på den anden side man er ikke en rigtig mand før vægten viser 3 cifre og man kan bestå blyantstesten
(har ikke noget med de nedre regioner at gøre
)
Underligt.. I KBH smider de med glæde 10, 20 eller en kasse i hovedet på dig.. Bare man betaler fuld stk pris

Det skulle du da have pladret om, så havde jeg da brugt din 100kr seddel på at støtte dit misbrug. Så kunne dit gear komme med i den hemmelige pakke

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
det er de sådan set i deres fulde ret til, men træls, det var lidt det samme da jeg skulle have KaliumpermanganatCarsten skrev:Apoteket skal ikke bestemme om du kan købe kanyler eller ej.
det havde de ikke i matas... øh jo hvis de gad at kigge bag på deres æsker
noget helt andet er at jeg ikke kan bruge deres pjevsekanyler, jeg skal helst bruge model kloakrør
men nu har jeg da fundet et sted hvor jeg kan få det jeg skal bruge, så tak for hjælpen. ind til videre

men nu er jeg også snart fuldt udstyret, har lige anskaffet en dynge akupunktur nåle, og nej jeg skal ikke til at dyrke kinky lege her hjemme.

jeg har planer om at begynde at rode lidt med acryl
Mvh. Brian
Mig og RonniA skulle bruge nogle kanyler og jeg tog på apoteket efter dem jeg fik fat i en håndfuld og de sagde hvis der var problemmer kunne jeg altid komme efter nogle støre...
Vi fandt ud af at vi ikke lige kunne nå ned i baljen og se samtidig så en kanyle blev forlænget med et 6mm rør.
Vi tog en kanyle og skar enden af så vi kun havde spidsen limede den på røret og i den anden enede en ny kanyle hvor spidsen var skåret af. Dette gav os en lang kanyle på 60 CM hvor vi kunne se hvad vi sprøjtede..
Steen

Vi fandt ud af at vi ikke lige kunne nå ned i baljen og se samtidig så en kanyle blev forlænget med et 6mm rør.
Vi tog en kanyle og skar enden af så vi kun havde spidsen limede den på røret og i den anden enede en ny kanyle hvor spidsen var skåret af. Dette gav os en lang kanyle på 60 CM hvor vi kunne se hvad vi sprøjtede..

Steen
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Det kaldes at dig og RonniA har for meget tidspdiving skrev:Mig og RonniA skulle bruge nogle kanyler og jeg tog på apoteket efter dem jeg fik fat i en håndfuld og de sagde hvis der var problemmer kunne jeg altid komme efter nogle støre...![]()
Vi tog en kanyle og skar enden af så vi kun havde spidsen limede den på røret og i den anden enede en ny kanyle hvor spidsen var skåret af. Dette gav os en lang kanyle på 60 CM hvor vi kunne se hvad vi sprøjtede..![]()
![]()
Steen

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Hvor har du det fra??? Man kan bruge kanyler til meget andet. En gammel skolekammerat brugerdem i store mængder.Brian C skrev:det er de sådan set i deres fulde ret til,Carsten skrev:Apoteket skal ikke bestemme om du kan købe kanyler eller ej.
Han bruger dem til sit modelbaneanlæg. Skærverne som ligger mellem skinnerne skal limes fast og farves.
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Alle butikker har, som udgangspunkt, ret til at nægte, at handle med dig.
At det ville være mærkeligt af apoteket, at nægte dig at købe kanyler, er noget helt andet.
/Kim
At det ville være mærkeligt af apoteket, at nægte dig at købe kanyler, er noget helt andet.
/Kim
- KimJ
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4863 Eskilstrup
- Saltvand siden?: 1979
- Geografisk sted: Falster
- Kontakt:
Nu er det jo sådan, at man faktisk også til medicinsk brug, kan blive nødt til at købe kanyler. Et apotek som ikke vil sælge en vare, der helt klart er i forretningens kategori, ud fra nogle bondske og uvidende fordomme, burde fratages sin licens!
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Og ikke mindst forklare hvorfor de ikke vil sælge det. Og idag hvor et apotek er blevet en noget blandet landhandel, burde de da være interesseeret i at tjene penge.
Og selvom man måske ligner en "tvivlsom" type, kan man have lige så meget brug for at købe en kanyle som alle andre.
Og selvom man måske ligner en "tvivlsom" type, kan man have lige så meget brug for at købe en kanyle som alle andre.
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Tjah, måske endda mere så ?Carsten skrev:...

/Kim
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1999
Nolan skrev:Tjah, måske endda mere så ?Carsten skrev:...
Og selvom man måske ligner en "tvivlsom" type, kan man have lige så meget brug for at købe en kanyle som alle andre.![]()
/Kim

Dere dansker,dere dansker,he-he..