"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Siden har været rundt på taget

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Siden har været rundt på taget

Indlæg af Brian »

Ja siden har været rundt på taget det var en alt andet end satble release jeg forsøgte at gå på - mere info senere !

Så lev med en masse detaljer lige pt !

Jeg knokler og vender snart tilbage !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1150
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 19:13
16
Postnummer: 8000 Århus C

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af AndersNT »

Æv.

Men skide godt arbejde Brian, det er sku fedt, at du bruger så meget energi på det! :GO
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 444
Tilmeldt: lør 25. nov 2006 22:11
17
Postnummer: 2300 København S
Geografisk sted: Ørestaden

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af HerrO »

Brian skrev:Ja siden har været rundt på taget det var en alt andet end satble release jeg forsøgte at gå på - mere info senere !

Så lev med en masse detaljer lige pt !

Jeg knokler og vender snart tilbage !
Syntes det er fedt med et forum som rent faktisk bliver løbende opdateret og får nye muligheder. Kan sagtens leve med det i de få perioder der er. Keep up the good work.

Ved fra mit arbejde at det kan være tung kost at holder applikationer opdateret.

/HerrO
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af Brian »

Gallriet er sat helt ud af drift til i weekenden så der kan være en del billeder som ikke vises !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: fre 15. jun 2007 14:18
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af exzos »

Savner bare quick reply :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af Brian »

I kommer til at savne en del ting idag og imorgen !

Som sagt nærmere laaaaaaang historie følger !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
prezn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 415
Tilmeldt: man 7. jul 2008 11:34
15
Postnummer: 6950 Ringkøbing
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af prezn »

skrev til dig brian fordi jeg troede i havde spærret min ip for jeg havde gjort et eller andet, men havde ikke lige læst de inlæg om opdatering af siden ;) :wink:
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af Brian »

Kære bruger

I forbindelse med en større opdatering af Saltvandsforum.dk oplevede vi en kedelig 2 timers nede periode.
Årsagen var det mest uheldige sammenfald som man næsten ikke kan tro.... Samme aften som siden skal opdateres til seneste version(Release Candidate 8 - eller RC8 om man vil) vælger man at trække denne af markedet. Grundet hertil er mange men udviklere gad ikke de mange eksterne mods og opgaven var blevet for tidskrævende !

Selv var jeg også ved at være lidt træt af "den store pakke" da der jo selv sagt er mere at opdatere, holde vedlige samt oversætte til dansk.

Heldigvis findes der også udviklerens hjertebarn, en såkaldt plain version, som har de basale ting.

Denne køre vi nu - og for al fremtid :D

Det jeg så skal tilføje er feks Quick reply og Galleri - men det bliver en 3-5 mods ekstra som jeg selv styre frem for de 50 der var i den store pakke !


Men kort sagt - giv mig lige weekenden over inden i overfalder mig. Man må dog meget gerne skrive de ting som man kan se mangler....

Nok snak for idag, en kedelig historie, men med en langsigtig god udgang ! Havde dog selv nok ønsket at have haft en beta version kørende først men hva - intet data mistet og vi er online med forummet :grouphug:
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
spdiving
Reactions:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af spdiving »

Cool Arbejde Brian .. Siden virkker perfekt her selv om du ikke er færdig med at rode med siden.

God arbejds lyst .. for nu stikker jeg at til USA og står på ski samt holder JUL :scream: :scream:


Steen
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1150
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 19:13
16
Postnummer: 8000 Århus C

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af AndersNT »

spdiving skrev:Cool Arbejde Brian .. Siden virkker perfekt her selv om du ikke er færdig med at rode med siden.

God arbejds lyst .. for nu stikker jeg at til USA og står på ski samt holder JUL :scream: :scream:


Steen
SVIN!
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1750
Tilmeldt: søn 26. nov 2006 23:22
17
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af røntved »

spdiving skrev:Cool Arbejde Brian .. Siden virkker perfekt her selv om du ikke er færdig med at rode med siden.

God arbejds lyst .. for nu stikker jeg at til USA og står på ski samt holder JUL :scream: :scream:


Steen
God tur til united bluf. :h Har lige været i Greve efter lidt legetøj til min anden hobby. Der er fand... langt fra Greve til Hjallerup med den "opsætning". Og folk gloede som sindsyge.. :hehe:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
http://www.mittlapp.dk


Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af Carsten »

røntved skrev:God tur til united bluf. :h Har lige været i Greve efter lidt legetøj til min anden hobby. Der er fand... langt fra Greve til Hjallerup med den "opsætning". Og folk gloede som sindsyge.. :hehe:
Mon ikke det snarere var fordi det var en jyde gryde med trailer de så, og så det at den ikke var fyldt med dåseøl :T :biggrin:
Brugeravatar
wrang
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 262
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:12
19
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Alingsås

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af wrang »

Snygg ny banner med den röda "lesna" fisken :K

Ett fundering bara varför det kommer in sånna här spam inlägg då man är inne på sidan som gäst
Se bifogad fil
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
mvh
Christian Wrang

http://www.wrang.com
saltvattensakvarium.se - Mitt akvarium LIVE 24/dygnet
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Siden har været rundt på taget

Indlæg af Brian »

Wrang bliver fjernet er ved at samle alt sammen til EN stor kode weekend.....

Tak til alle for den suveræne overbærenhed !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"