Når montipora vokser ud i flere flager er det fordi den selv danner flere flager eller er det "menneske skabt" altså ved at sætte en masse oven i hinanden?
Sys nemmelig bare de montipora jeg har vokser i en flage
Montipora?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
nogen Montiporaer er hurtigere til at flage op end andre. hvorfor det er sådan skal jeg ikke kunne sige. Men når de begynder på det, kan det går ret stærtk med at danne flager. Når man ser en stor Montipora ovenfra, danner den en spiral, så det er ikke helt tilfældigt hvordan den vokser.
Desværre har de det så med at blive hvide i bunden af tragtene, men de vokser fint videre.
Der var en som fortalte mig at hvis man tog et fragment og rejste det op, når det blev monteret, dannede det hurtigere en tragt, end hvis det blev monteret horisontalt. om der er noget om det ved jeg ikke
Desværre har de det så med at blive hvide i bunden af tragtene, men de vokser fint videre.
Der var en som fortalte mig at hvis man tog et fragment og rejste det op, når det blev monteret, dannede det hurtigere en tragt, end hvis det blev monteret horisontalt. om der er noget om det ved jeg ikke