Hey lige et spørgsmål..
Mig og min kæreste skal snart flytte i fremlejet hus i et par år. men vi vil meget gerne igang med et saltvandsakvarie.men kan vi flytte det igen om et par år så??
Kan man det??
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Det kan du sagtens. Det er selvfølgelig lidt besværligt.
Der er jo mange som køber et eksisterende akvarie med indhold og det hele og flytter det.
Der er jo mange som køber et eksisterende akvarie med indhold og det hele og flytter det.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Ørestaden
Re: Kan man det??
Det er der ikke noget galt i. Jeg skal selv flytte mit 300L pm 5 mdr når vi flytter.
Dog skal man være klare over at der ske tab af liv ifm flytningen. Og korrekt at hvis man har muligheden for at flytte tingene over i et nyt akvarie er det en fordel.
Dog sker mit som en 1-1 flytning ved hjælp af et par store murebaljer og så nøje planlagt, således at tiden er kortest mulig.
Så vær ikke bange. Og der er masser af tråde herinde omhandlende folk der flytter (eller skifter akvarie). Så der er erfaringer at hente.
/HerrO
Dog skal man være klare over at der ske tab af liv ifm flytningen. Og korrekt at hvis man har muligheden for at flytte tingene over i et nyt akvarie er det en fordel.
Dog sker mit som en 1-1 flytning ved hjælp af et par store murebaljer og så nøje planlagt, således at tiden er kortest mulig.
Så vær ikke bange. Og der er masser af tråde herinde omhandlende folk der flytter (eller skifter akvarie). Så der er erfaringer at hente.
/HerrO