Lord Mike skrev:William Jr skrev:Jeg gav koraller chancen...
Ahhh, ikke helt enig da jeg syntes det er hurtig at du opgiver....
Men var det ikke fruen som skulle stå for koral-pakken, nu hvor du ikke har den store int. for koraller?
Hvad er det mere præcis sket Flemming siden du nu har truffet denne beslutning?
Hej Michael.
- Ved at det kan forekomme "kort for hovedet", hurtigt og snarrådigt...
Men hvad jeg mener med at have givet det chancen er at jeg har indkøbt udstyr som burde gøre det at køre dette akvarie, som til en dans på roser... Og det skærer mig i hjertet at se koraller i 800,- 1000,- klassen bare stå af, så mister jeg modet lidt! (!)
- Sandt det er Signe´s interesse, men jeg er "maskinmesteren"... Og med mine briller på, så er jeg noget bedre til Kirurger! Koraller, på den anden side... Det er bare et "statisk" miljø de svømmer rundt i blandt!
Jeg er ikke præcis klar over hvad der gik galt, men jeg giver kalk udfældning skylden fra en måling på 6. 47 i min kalk reaktor. Dette fra en måling tæt på 9 da du var her... Og jeg har sandt ikke fingereret ved noget!
______
Det kan se for let ud bare at give op... Men jeg er sandt bare nybegynder, og måske slået for stort brød op! Det har desuden nok krævet mere overvågning end jeg var klar over, det indkøbte udstyr blev måske en sovepude og den hellige grav var vel forvaret...
- Når du ikke giver op, som fremgår af din byggetråd. Så er du koralmand før fiskemand, og jeg omvendt...