Ellers begynder det at se godt ud!
Det var den første fisk jeg kom i, så den har været der i 1,5 måned ca, og den æder som besatNicklossi skrev:Synes jeg kan se en hvidbrystet, spiser den som den skal?
Ellers begynder det at se godt ud!
Tak for det, og kan kun sige i lige måde! En af de flotteste, og mest gennemtænkte akvarier vi har set!.kenneth olsen skrev:Ser godt udof det ser ud til alt har klaret turen fint
Man anbefaler at dybbe hver 7 dag. Det er rigtigt de tager omkring 10-14 dage om at blive udruget, men du ved jo ikke hvor langt de æg der er, er ind i den cyclus, så man plejer at sige man skal dybbe hver 7 dag.thni skrev:Jeg takker rigtig mange gange StarF.
Har også dybbet alle acroer, og hvis jeg ser mere dybber jeg alle igen. Jeg var meget omhyggelig med at skrabe alle områder/ og fragge inden de røg tilbage..
EDIT: Har læst man skal dybbe hver 12 dag, for at tage alle de æg der skulle være klækket ?
Okay jeg må lige undersøge gylterne, og evt tage en tur ind forbi Carsten i morgen..
Mht til næring har jeg stoppet min skummer fra kl 10-18 for at få nitrat lidt op og er også begyndt at dosere acropower samt spongepower. Vi må se... De skal ikke slå mig ud de kryb.. Men det er jo også sjovt der er lidt nye udfordringer engang i mellem
Vortech Mp40wqd. Har også et glimrende "Gyre" program , virker perfekt.Nicklossi skrev:Tror du ikke mp40'eren ødelægger gyre effekten fra maxspecten?
Ja og de kommer ikke til at køre samtidigMic4700 skrev:Vortech Mp40wqd. Har også et glimrende "Gyre" program , virker perfekt.Nicklossi skrev:Tror du ikke mp40'eren ødelægger gyre effekten fra maxspecten?
Tak Thomasthni skrev:Ja og de kommer ikke til at køre samtidigMic4700 skrev:Vortech Mp40wqd. Har også et glimrende "Gyre" program , virker perfekt.Nicklossi skrev:Tror du ikke mp40'eren ødelægger gyre effekten fra maxspecten?
Mic, kan du ikke sende et billede af dit reefer ? Du må lige få oprettet en tråd!! Du havde et vildt akvariet sidst, og tror ikke det her er værre