I weekenden må jeg hellere få gjort mit Deltec filter klar med en gang Rowa i.
Jeps, der er vel ca to kg medie!!!!AndersGS skrev:Sådanfars dreng...
Er du stadig selvforsynende med reaktormedie?
Det må være danmarks dyreste reaktormedieAndersBoerglum skrev:Jeps, der er vel ca to kg medie!!!!AndersGS skrev:Sådanfars dreng...
Er du stadig selvforsynende med reaktormedie?
Cido skrev:Jamen knægten har da allerede fundet ud af at hvis far skal have noget for hånden, så skal han hjælpes![]()
Mvh Lars
Tak Tonitoni skrev:Det er så mega lækkertglæder mig så meget til at det gror til
Det er i hvert fald mit målMic4700 skrev:Skal nok blive godt når det rigtigt gror til med en masse flotte sps.vh. Michael
Ja det var planen, men den er brændt af nu. Købt brugt, så den havde kørt de bedste timer ved sidste ejerHan$en skrev:Er det en Aqua Medic SP3000 du har til at trække kalkreaktoren?
Det bliver godt det der ellers!
Takker, glæder mig også til at du donere lidt fragsbima skrev:Enig med alle de andre...![]()
Det blir helt sikkert rigtig rigtig godt.
Især hvis du holder koraller,som du gjorde i den gamle cube
Håber jeg sguCido skrev:Ser sgu godt ud, det skal nok blive klasse...
Jeg har en liggende.. Overvejer om jeg skulle bruge den, en IKS koster jo alligevel 1500..AndersBoerglum skrev:Ja det var planen, men den er brændt af nu. Købt brugt, så den havde kørt de bedste timer ved sidste ejerHan$en skrev:Er det en Aqua Medic SP3000 du har til at trække kalkreaktoren?
Ved det! - Jeg har haft skrevet til to danske forhandlere for at købe en IKS Vario Blue 2, men ingen af dem kunne sælge mig en.Han$en skrev:Jeg har en liggende.. Overvejer om jeg skulle bruge den, en IKS koster jo alligevel 1500..AndersBoerglum skrev:Ja det var planen, men den er brændt af nu. Købt brugt, så den havde kørt de bedste timer ved sidste ejerHan$en skrev:Er det en Aqua Medic SP3000 du har til at trække kalkreaktoren?
Tak for det Klokkerklokker70 skrev:Lækkert lækkert setup..Flot møbel..
Det vil jeg glæde mig tilklokker70 skrev:Kommer gerne forbi.. frags koster gratis.. håber på en tur i næste månede.
skal jo hente min sump ude ved bima..