Er dog sikker på at det må vente noget, vandet er pisse koldt, så selv med fuldt lys på er temperaturen ikke over 10 grader endnu.
RO anlægget er RO51 fra HOH http://www.hoh.dk/03_standard/ro51.shtml hvor der er pillet lidt med den indbyggede tank og føleren i stedet sidder i sumpen og agerer akkumuleringstank og voila så har jeg automatiseret RO vandpåfyldningen og slipper for bøvlet at rende og skulle lave vand hele tiden. Skulle kontakten fejle planlægger jeg at lave en anden svitch højere oppe så jeg ikke ved et uheld får fortyndet vandet mere end max 0,2%
Fisk - jeg er ikke helt afklaret endnu men tænker lidt sådan at man kan jo prøve på et tidspunkt at smække en enkelt Chelmon rostratus i - den kan da umuligt æde det hele og så holde sig fra de mest noteriske reef killers

Det bliver helt klart en læreproces hvor jeg uvægerligt vil lave fejl - men så lærer jeg jo af det. Tror det er vanskeligt at sammenligne forholdne og fiskenes adfærd i en så stor tank med et akvarie på 4-500 liter - her er det klart korallerne ikke har en chance.
Der kommer nye billeder søndag eftermidag/aften - det går ikke så hurtigt som beregnet med RO vandproduktionen, men det er et fedt anlæg der bare kører og kører og holder ledningsevnen på 6-7.