UrbanSage"
Nej det kan jeg da love dig for at jeg ikke ville. Der er ikke indgaeet aegteskab mellem parterne eller paa anden vis lavet "kontrakt" der vil indebaere noget emotionelt baand. Hvis jeg som forhandler mener jeg koerer daglig drift paa en maade der stemmer overens med mit moralske kompas, saa er det da bedoevede ligegyldigt hvad kunden mener.
Det er har intet med det at gøre. Hvis du har noget at brokke dig over så gå til det rette sted med det. Det er igen uanset hvad det er hvor det er eller hvem det er det har intet med" decocean" at gøre det er princippet. Igen for mig ville sagen ikke være anderledes hvis det var hvilkeen som helst forhandler. Selvfølgelig er det ikke ligegyldigt hvad kunden mener det er kunderne der skal leves Det burde man kunne udlede netop af denne tråd. Lige der er det dig der er lidt naiv.
UrbanSage"
Kommunikation duede jo netop ikke begge veje her. Det er helt normalt at saelge svagelige
fisk paa udsalg. Fakta, ikke holdning/mening. Og at der er nogle
fisk som absolut ikke burde findes i saltvands handel er sikkert nok en holdning, men der er her intet at blive stoedt over.
Hvis personen i dette tilfælde havde snakket med sælger inden der blev skrevet havde denne tråd nok ikke eksisteret. Stifteren af tråden skriver selv et sted i tråden .
herzberg "
Så du mener seriøst, at jeg skulle gå ned og sige til manden, at den, den og den
fisk skal du ikke importere og sælge? Så var jeg da også blevet smidt ud. Jeg mener helt seriøst, at fremgangsmåden med at skabe debat om emnet på dette forum er den bedste.
går ud fra du stadig giver mig ret i at hvis man ikke kan sige det man gør ansigt til ansigt så skal man lade det være usagt. syntes jeg du skrev.
Så nej du har ret kommunikationen duede ikke begge veje faktisk ikke nogen af vejene. men Carsten er ikke den der har startet tråden. Så den med heksejagten er lidt søgt. og hvis der endelig er tale om "heksejagt" så er det da den anden vej
Og igen hvis jeg er naiv fordi jeg ikke vil skrive noget jeg ikke kan sige face to face.. tjaa så må du kalde mig naiv.
UrbanSage
Har du laest de sidste 7 sider? Sikke da en masse negativ braller der kommer fra dem der forsvarer saelger. Det er disse individer der tydeligvis ikke har laest indholdet af denne traad. Jeg er uforstaaende overfor hvordan du selv kan blive ved med dit 'kommunikation gaar begge veje' argument naar dette jo ifoelge begge parter ikke har vaeret muligt pga. saelger.
Det er ikke andet end "Jeg er glad for Carsten, derfor sviner jeg dig til mens jeg roser Carsten!!!".
Jo, gaa paa vandet passer helt godt.
Og saa lige til sidst vil jeg sige at jeg ikke kender nogen af parterne. Jeg bor ikke i Danmark og har ingen interesse i at se den ene eller den anden komme godt afsted.
Men jeg faldt over en traad der lignede en heksejagt og det gad jeg altsaa ikke bare lade vaere.
Igen vil jeg meget klart sige at uanset hvilken forhandler der havde været tale om her havde min holdning været den samme. Ja jeg har skam læst tråden fra Start til slut og syntes nu ikke den ene side er værre end den anden på det punkt du kalder negativ braller.
Du er nu selv meget godt med
Syntes nu ikke selv jeg har svinet nogen det har ihvertfald ikke været hensigten, på noget tidspunkt men heksejagt den kan jeg altså stadig ikke få øje på.
Siger bare hvis du har noget at brokke dig over så start der hvor du har grund til det
så er chancen for en løsning størst.
Mvh. Kenneth boserup
nu med 500 l saltvand..