Vi har forøvrigt en aftale om nogle montipora stumper mm. til dig, men jeg har været MEGET hængt op i weekenden én er blevet chef for en flok lettere forvirret medarbejdere og en gr. unge der ind i mellem løber i hver sin retning

Hehe lyder som en udfordring.charlie saltvand skrev:tak gamle dreng
Vi har forøvrigt en aftale om nogle montipora stumper mm. til dig, men jeg har været MEGET hængt op i weekenden én er blevet chef for en flok lettere forvirret medarbejdere og en gr. unge der ind i mellem løber i hver sin retning........ Jeg har IKKE glemt dig
Hej min vencharlie saltvand skrev:Nicki, du kommer da bare forbi en dag
Takker Anders. Både mine hverdage og weekends er desværre GODT flydt op pt.... æv, hvad driller? Husk nu der er MANGE herinde der er MEGET mere erfaren og dygtigere end mig. Bare spyt ud![]()
Er du glad for dine nye lamper? Jeg er MEGA misundelig.
Hvis jeg får et hul i løbet af weekenden, så ringer jeg lige, så kan jeg evt komme forbi med noget afklip og hører nærmere. Ses mester.
Den var hurtigt i hus!charlie saltvand skrev:He Han$en, vi må da finde en dag, det lyder hyggeligt.
charlie saltvand skrev:Jeg er klar....og vil super gerne se alt det nye hardware i funktion
. Kan du overveje at sætte dem i samme ende, men i hver sin side, hvis det giver mening.... og så én oppe og én nede, lade dem linke op sammen og så køre bølge mode, synkroniseret, men modsat hinanden. Det vil give en masse turbulens og flytte en del vand uden at det bliver "storm vejr" og en monoton strøm der stresser evt koraller der står i vejen .... bare en ide, men vil super gerne se det hele. Så at finde lidt tid i weekenden til en tur forbi dig har TOP prioritet. Hygge.