Jeg er ret sikker på at der stod th. sauersvej et eller andet sted. Alt andet ville også være underligtStarF skrev:Anet det ikke et gæt vil være th sauers plads.

Jeg er ret sikker på at der stod th. sauersvej et eller andet sted. Alt andet ville også være underligtStarF skrev:Anet det ikke et gæt vil være th sauers plads.
enig, han kunne bare ikke bekræfte det da jeg spurgte om det var der for et par dage sidenAndersGS skrev:Jeg er ret sikker på at der stod th. sauersvej et eller andet sted. Alt andet ville også være underligtStarF skrev:Anet det ikke et gæt vil være th sauers plads.
Ok.. Jamen så er der da lidt at se frem til næste gang!Schwensen skrev:Ingen i en lille størrelse. Men så bliver det bare en lækker kirurgsending næste gangMoG skrev:Hvorfor ingen xanthurum? Slet ingen fisk?så får jeg også tilført de sidste kirurger samtidig, som vi snakkede om tidligere.
Yes og som aftalt pr telefonMeller skrev:fedt fedt!og på parkeringspladsen? ved th sauersvej?
Det afhænger jo af arten en small gylte vil altid være større end en small kirurgMeller skrev:så er jeg også kommet hjem med nogle ting, jeg har fået størrelse small fisk helt op på en 10 centimeter o.O det var lige lidt større end jeg havde regnet med, når man høre folk køber størrelse small også er de på størrelse med en femmer
Den er da lækkerMoG skrev:Lige et billede af min Lineatus ... Krydser fingrer for succes!![]()
Den sloges lige lidt med min cola kirurg og dværgkejser... Men den gule kirurg som ellers plejer at være strid, reagerer næsten ikke...
Da jeg fik en rostratus i, så var min gule kirurg også over den med det samme. Tror det er fordi de næsten har samme form og farver. Hos mig var størrelse mellem rostratus og den gule kirurg også nærmest det samme, hvilket ikke har hjulpet på situationen.MoG skrev:Ja den er er i ok stand .. Havde lidt pletter, men så ellers ganske fin ud.
Den sloges ret meget med min colakirurg , men kan se her til morgen at de svømmer rundt og napper af stenene ved siden af hinanden. Det at den spiser (kun fra glas og sten) og at den ikke slås nu, ser jeg som et rigtig godt tegn. Men det er jo ALT for tidligt at sige noget.. Men jeg håber det går!
![]()
Det undrer mig dog lidt at den gule kirurg nærmest ikke ænser Lineatus'en!? MEN DERIMOD JAGTER DEN MIN PINCETFISK!!(chelmon rostratus ) som også kom igår.. Er du gal der bliver delt slag med halen ud...!? Burde det ikke være Lineatus'en den skulle være
sur på?
Schwensen: det er da godt nok en fin fungia!!