Jig venter på ett sett linser fra Carsten jig også gennom min norske forhandler.
Hvordan kan du dog det ?Knut-Arne Berg skrev:Du får vente på tur,min gode mand Peder![]()
![]()
Jig venter på ett sett linser fra Carsten jig også gennom min norske forhandler.
Haha så forstår jeg det bedreKnut-Arne Berg skrev:Takker for det min gode venn![]()
Ellers.. mja.. køpte helt nyligt en slik Maxspect R 420(dog i 8000K utførelse til ett rent plantekar),jig haver satt i gang udenom mitt kære reef.
Lampen kommer fra din ven Carsten gennom min forhandler her i Norge.
Ser den ikke makter å dekke helt 100*50 cm areal i 250 literen,så disse nye linser håber jig gjør saken bedre.
Jig haver fortsatt mine 8 radion af den nye model over saltvandsbaljen min,og meget fornøyet med de, men natyrligvis,over den plantebaljen som står helt frit i stuen her,så må jig indrømme Razoren tager sig meget bedre du visuelt end mine Radion,og enkelte planter haver øket plantevolumet sitt en tregang nu på 2 uger!!
, så må snart fyre opp plenmaskinen min..
Hej.Jamox skrev:Er folk stadig tilfredse nu hvor i har haft de nye linser et stykke tid ???
Kommer der nok lys til bunden ?
Regner med at få mine inde for et par dage
Det skal du ikke være i tvivl om, min balje er 70 eller 75 høj, og der er rigeligtJamox skrev:Jep håber bare der stadig kommer godt med lys på bunden
Her er et link helt ned til de linser som det hele handler omhellfish skrev:Ville det give mening Kun at skifte de 2 yderste?
Bare for at få lidt ekstra lys i siden på min 250'er?
Og er der nogle som lige kan smide et ill til Carstens shop?
JAhellfish skrev:Ville det give mening Kun at skifte de 2 yderste?
Bare for at få lidt ekstra lys i siden på min 250'er?
Tillykke med demlarsappel skrev:Så blev det min tur - har lige været hos Carsten ( Decocean ) og hente 6 nye linser til mine Razor.
Glæder mig til at få dem skiftet i weekenden