DSB+sps

Forum hvor du kan se og vise billeder.
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: DSB+sps

Indlæg af ole kekkonen »

Nicki Henriksen skrev:Jeg er den type der godt gider nusse om det men ikke det hårde arbejde, har aldrig brugt de der vandskift særlig meget, ej heller målt værdierne sådan specielt, ville være en drøm a kører et større akvarie som Eric gjore :)

Mvh
vil helt klart også heller bruge tiden kigge på dyrene end at rode med teknik,gad godt se erics setup i virkeligheden det var sikkert ikke kønt :)problemet er at satte baljene sammen med forskskellig flow,jeg kan forestille mig nogen af dem var på gulvet og nogen langt oppe på en reol.
Nicki Henriksen skrev: Kan det tåles a du skal flytte på det? Her tænker jeg din DSB?

Mvh
nu er det ikke så langt vi skal flytte og jeg har tænkt på bare tømme akvariet for vand også flytte det med bundlaget i,det er et akryl akvarie og tåler lidt mer end glas
Brugeravatar
Petercw
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2012

Re: DSB+sps

Indlæg af Petercw »

Mht at have en dsb i sumpen... ole du skrev, at det kun ville virke nede i sumpen. Vil det sige at det foder til koralerne, bliver nede i sumpen, og aldrig kommer til main tanken?

Vil en dsb i sumpen, ikke stadig fungere godt som et filter?

Når jeg laver vandskift støvsuger jeg en masse snask op fra sumpen. Kunne det snask ikke agere som føde til livet i en dsb?
Jeg har fx tænk at have lys og fragmenter i sumpen. Derfor jeg overvejer at smide 10cm sand i kammeret.

Vil det være helt tåbeligt?
Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Billeder"