Mener de plejer at give lyd ved eks Randers når det er Aalborg ankomst næst, så ca en time joKenneth Jensen skrev:Det bliver spændende. Plejer de ikke at give lyd fra sig en times tid før de er i eks. Aalborg?

men Fuck er lang tid til

Mener de plejer at give lyd ved eks Randers når det er Aalborg ankomst næst, så ca en time joKenneth Jensen skrev:Det bliver spændende. Plejer de ikke at give lyd fra sig en times tid før de er i eks. Aalborg?
Ja det så jeg også.. Men kan ikke finde den post derinde mere ?Morten1990 skrev:Har ikke bestilt noget ved dem, men har fulgt med over facebook og der sagde lotte at troels kørte fra dejong kl 15.15
Ja det kan jeg da egentlig godt se nuMorten1990 skrev:Ved mig kigger den stadig inde under reeffarmer v.troels Nielsen
Puha holder ikke vente tiden ud meget længereThorhauge skrev:Jeg har lige hørt fra Lotte og hun siger han er 3 timer forsinket
Nu når du har så god en tilgang til situationen, kan du bare samle mig op og så henter vi da bare i ÅrhusThorhauge skrev:Nej gør jeg heldet ikke hun spurte mig om jeg kunne komme til Aalborg istedet for Aabybro for så han kunne spare tid så det må jeg jo så gøremen så for jeg os min bestilling lidt før og det er godt
+MarkBruhn skrev:Har helt ondt af jeg oppe nordpå. Ser ud til at blive temmelig sent for jer. Ser meget frem til at modtage mine koraller.Som et lille barn juleaften.
Ja det gør viMikki skrev:Nu når du har så god en tilgang til situationen, kan du bare samle mig op og så henter vi da bare i ÅrhusThorhauge skrev:Nej gør jeg heldet ikke hun spurte mig om jeg kunne komme til Aalborg istedet for Aabybro for så han kunne spare tid så det må jeg jo så gøremen så for jeg os min bestilling lidt før og det er godt
![]()
![]()
spøg til sidevi ses derude i de mørke natte timer
+Gizze skrev:Troels har lige haft ringet. Han har slået en del stoppesteder sammen for at vinde lidt tid ind igen. Han håber på den kommer ned og hedde 2 timers forsinkelse, når han rammer Aalborg.
Så har han "kun" lidt over 400km til mit opsamlings sted ved vojens :S puha han er meget forsinketFrankmich skrev:Så er der 220km til Hamburg
Hehe se på den lyse side, du får dine ting idagTNielsen skrev:Så har han "kun" lidt over 400km til mit opsamlings sted ved vojens :S puha han er meget forsinketFrankmich skrev:Så er der 220km til Hamburg