- jeg må prøve at kontakte dem vedr. den nye pumpe...

he he du må gerne komme og kikke til "dine" rejer og koraller en dagamddurin skrev:Jeg er stadigvæk utilfreds...
Jeg syntes også at det var en fin handelMoG skrev:Ja jeg tror Rasmus gjorde sig en fin handel der!
Han var sq hurtigst ude - jeg nåede knapt nok at trykke på "send" til annoncen, før han stod med nettet i baljenamddurin skrev:Snuppede du osse mine rejer...
Jeg er rigtig glad for vores handel, alle har det SUPER godt, hammer korallen er blevet MEGET stor allerede, har virkwelig foldet sig lækkert ud, de andre fylder det samme som da jeg så dem hos dig, det ser bare ikke ud af mere i mit, for meget vand og for lidt koralTeddah skrev:Jeg syntes også at det var en fin handelMoG skrev:Ja jeg tror Rasmus gjorde sig en fin handel der!![]()
Jeg glæder mig bare over at andre kunne få så meget glæde af mine koraller - da jeg selv har mistet modet.. Så er det rart at en anden kunne bruge det hele![]()
Rasmus, fandt du ud af noget med den krabbe-ting der?
Ps. fed placering af div. koraller, håber de folder sig helt ud allesammen.. Eller er det bare fordi de fyldte mere i mine små 130 liter end i dit 500?
Det egælder det om i den her verden, især når det er så tæt påTeddah skrev:Han var sq hurtigst ude - jeg nåede knapt nok at trykke på "send" til annoncen, før han stod med nettet i baljenamddurin skrev:Snuppede du osse mine rejer...
Det blev sidendeJalockin skrev:Da du lavede dit overløbscover, tog du det af glasset eller lod du det sidde ?
Bobbe88 skrev:Den blå anemone er fandme flot!![]()
Helle for, hvis du en dag ikke vil have den mere
Er det en Heteractis crispa?Bobbe88 skrev:Den blå anemone er fandme flot!![]()
Den er SÅ fin og flot udfarvet, håndtam og vil gerne nusses på hovedet hele tidencrazy seahorse skrev:Det var dog en flot stor A.xantoptherus du har fået fat på.
Har den selv.
Nu er størrelsen på din lidt svær at vurdere ud fra billederne, men den ser ud som om den er ret udfarvet.
Har du set den når den bliver gal i skralden?
Hvis ikke, så glæd dig. Den har jo fine striber i ryg og gatfinne. Når den bliver gal får den et tydeligt gittermønster på hele kroppen.
Samme farver som i ryg og gatfinnerne. Meget imponerende og flot.
Fin og lækker fisk.
Erik
Hej du, var selv relativt meget i tvivl, jeg kom bare frem til at det går an, har en del liter og ikke målbare værdier hvad angår no2, no3 og po4 som du ved, men efter som de kommer fra et kørende akvarie på godt 100 liter mindre end mit, er der ikke spor af stress på den her på anden dagen, selv min palet kigrur har leget fra den kom iMoG skrev:Hold da fest Rasmus!:-) der er da Sket lidt.. Ser godt ud! Håber ikke du får problemer pga. Den relative store, pludselige belastning. Der er jo nogle store fisk i mellem!:-)
Bobbe88 skrev:Er det en Heteractis crispa?Bobbe88 skrev:Den blå anemone er fandme flot!![]()
Jeg holder nalderne væk i en periode nu og håber på det bedsteMoG skrev:Jamen det er jo lækkert hvis det bare kører derud af og du er opmærksom!:-) det var også kun fordi jeg frygtede der kunne ske det samme for dig som der skete for mig.. Når man som i dit tilfælde går fra 0 fisk til 3 store kirurger og 2 klovne osv. På en gang. Det lykkedes jo mig at vælte mit dengang, da det havde været klart i 4 måneder og jeg så hældte en del fisk i for hurtigt, som du ved!:-). Men du har jo dobbelt så meget vand som Mig, så jeg krydser fingrer!
Kan du forresten holde xeniaen i skak??:-)