Ja, det er hovedafløbet, og det er lavet ligesom min gamle balje. højden af vandstanden justeres ved hjælp af hanen på afløbet.AndersNT skrev:Flot! Det rillede rør du har i overløbet. Er det hoved nedløbet? Tænkte bare at det var lidt lavt, så er spændt på at høre hvordan det skal fungere
AndersNT skrev:Okay. Ser spændende ud. Står vandet så et sted midt på røret? Har før prøvet den løsning nemlig, men kunne ikke få det til at passe ordenligt så vandstanden var konstant..
Udformningen af akvariet har gjort, at bunden er i to dele. Derfor er samlingen lavet således at en strimmel sort glas dækker over samlingen. Jeg håber det er det du spørger til.Carsten skrev:Hvad er det for en masse sorte striber/rør inden i akvariet??
Skummeren er blevet skiftet ud, men ikke til en mindre. Det er stadig en Mean Midget, men den jeg har nu, er bare en anelse højere end den gamle. Ham der havde den før havde ikke plads i højden, derfor byttede jeg med ham, så han også fik plads til en super skummer. Jeg tager et billede af den "nye" skummer på et tidspunkt.poul-henning skrev:hej henning..
Har du ikke skiftet skummeren ud med en mindre model , jeg syntes ikke det er den samme der går igen på billederne
Ja det bliver dejligt når der kommer vand i baljen, og det gør der jo ret snart.Kim Bauer skrev:Så begynder det at nærme sig. Ser godt ud.