Vi skal helt sikker have billeder af alle dine nye kirurgerandersen2009 skrev:Super flotte fisk og god kondition... De blev søsat kl.4 og alle spiste kl.8. Der var INGEN pletter på mine paletter, så alt i alt flotte fisk

Vi skal helt sikker have billeder af alle dine nye kirurgerandersen2009 skrev:Super flotte fisk og god kondition... De blev søsat kl.4 og alle spiste kl.8. Der var INGEN pletter på mine paletter, så alt i alt flotte fisk
Skal se hvad jeg kan gøre... Er ikke udstyret med det bedste kameraNicki Henriksen skrev:Vi skal helt sikker have billeder af alle dine nye kirurgerandersen2009 skrev:Super flotte fisk og god kondition... De blev søsat kl.4 og alle spiste kl.8. Der var INGEN pletter på mine paletter, så alt i alt flotte fisk![]()
kan ikke vente
Jamen mobil er også okayandersen2009 skrev:Skal se hvad jeg kan gøre... Er ikke udstyret med det bedste kameraNicki Henriksen skrev:Vi skal helt sikker have billeder af alle dine nye kirurgerandersen2009 skrev:Super flotte fisk og god kondition... De blev søsat kl.4 og alle spiste kl.8. Der var INGEN pletter på mine paletter, så alt i alt flotte fisk![]()
kan ikke vente
![]()
Men lidt er vel bedre end ingenting
Du kan slet ikke sammenligne flammemusling og tridacna - de ernærer sig på 2 vidt forskellige måder. Flammen er en super kræsen planktonæder - nyd den mens du kan - og 2-3 mdr. er den død af sult. Sådan er det bare. Men den er vanvittigt flot når det "lyner" i dens elektriske impulssystem i tentaklerne. Men den hopper rundt indtil den er for svækket til det..sflindt skrev:Den hedder Studeriotes spp.
Jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til flammemuslingen, men Min blå Tridacna er vokset mange centimeter og er altid åben, så regner nok bare med at det går godt. Nu må vi se.. Den har i hert fald gjort opmærksom på, at jeg ikke havde valgt det rigtige sted til den, så nu er den danset hen til et sted den synes bedre om... Tjah man kan vel ikke altid få sin vilje....
Mig bekendt er der ikke nogen i DK har holdt dem med succes ( Dvs mere end 6-12 mdr ) - tror de kræver meget og specifik fodring.sflindt skrev:Hmm jeg ville jo helst ikke miste den, kunne ReefPearls tvangsfodring være en løsning?
Der er jeg så ikke helt enig. Bare fordi det ikke er truet er der ingen grund til at hente dyr ind i akvariet som på forhånd er dødsdømte, og det er jeg så helt enig med Nielsk i at den ernielsk skrev: Men den er ikke truet i naturen, har ikke den store fødeværdi så du skal ikke have dårlig sammenvittighed.
hvordan ser disse søstjerner ud?sflindt skrev:Jeg har et problem med små søstjener der spise mine polypper, så jeg købte også 2 harlequin rejer, men de har gemt sig, de er ellers super fine