odonus niger på killing spree
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
Re: odonus niger på killing spree
Må da også sige det er første gang at jeg hørt om at en niger går sådan amok har hørt om picasso der kunne finde på og spise mindre fisk hvis de var i presset små akvarier. Jeg kan da kun tilslutte mig at vi har et kæmpe ansvar overfor de dyr vi anskaffer men syntes nu aldrig rigtig at dette har været på tale før med aftrækkere at de sådanne kan gå amoksom som en anden piratfisk. klart den bare skulle have været foræret væk men til alle jer der vidste dette om aftrækkere hvor har i læst sådanne historier henne før
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: FREDERICIA
Re: odonus niger på killing spree
Jeg vil så sige at så vidt jeg har forstået det så er Picassoer mere rolige end niger, men det siger jo noget om hvor forskellige holdninger der er omkring den slags, så der er aldrig én der er den helt rigtige. Jeg har selv oplevet det flere gange i andre situationer. Men hvis jeg endelig skal sige noget om den sag, så ser det at man også tænke på at hvem fande gider at overtage en fisk der lige har været på blodrus og drabt det halve af akvariebæsætningen på halv time! Kan man overhovedet være bekendt at sende sådan videre i systemet? Jeg ved det ikk helt. Han har taget et valg og aflivet den. Hvis vi endelig skal pege finger af nogen så er vi vel alle skyldige i en masse fisks død fordi vi vil have lov til at have vores hjemmerev. Nu tænker jeg på alle de fisk der dør i forsendingerne.Thue skrev:Må da også sige det er første gang at jeg hørt om at en niger går sådan amok har hørt om picasso der kunne finde på og spise mindre fisk hvis de var i presset små akvarier. Jeg kan da kun tilslutte mig at vi har et kæmpe ansvar overfor de dyr vi anskaffer men syntes nu aldrig rigtig at dette har været på tale før med aftrækkere at de sådanne kan gå amoksom som en anden piratfisk. klart den bare skulle have været foræret væk men til alle jer der vidste dette om aftrækkere hvor har i læst sådanne historier henne før