Bingocaller skrev:Stiller lige nok et mega dumt spørgsmål meeeeeeen:
Når man går ind på hans hjemmeside står der 0.00 kr ved alle varer - hvordan ved I feks. hvad en gul kirurg kommer til at koste? Og er denne givne pris inkl. transport eller hvorledes?
Thanks
Du skal huske at vælge størrelse før prisen vises.
Jeg købte så et akvarie istedet Der er nu alligevel lidt langt til Århus Nord hvis jeg skal cykle.
Min undskyldning for at være træt i timerne på gym imorgen: "Jamen jeg skulle hente min reje, og den skulle jo afklimatiseres! Det gjaldt liv eller død så derfor sov jeg ikke!
moby er ankommet til fredericia såvidt jeg er orienteret, så ud fra dengang jeg tog turen, vil jeg skyde på det hedder 22 - vejre, 23 århus, 00 aalborg.
Skal nemlig køre i god tid. Det tager nemlig 30 min at køre op til Ikea og han ville jo ringe 30-45 min før. Ved jo ikke hvor lang tid han venter på at jeg får snøvlet mig derop
Hvis jeg tager fejl og han selv køre så vare det sgu nok mange timer før han er hjemme...Men så kan man jo lige sende ham en SMS at han skal bringe morgenbrød med hjem også...haha
Så kom mine fisk sku i baljen.. efter en lang køre tur og en times afklamatisering, er det bare for skønt at se alle tre fisk jeg havde købt svømme lige så fint og flot rundt.. Dejligt efter en god tur..
Håber i alle var lige så glade.. Man burde sku have julemands skægget på næste gang.. hoho..
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
ronny.w skrev:Kunne godt tænke mig at se den aktuelle størrelse på jeres fisk.
Gerne på billede :
Small = cm. + Billede
Medium = cm. + Billede
Large = cm. + Billede
x large = cm. + Billede
XX large = Cm. + Billede
Tror ik der er nogle der kan sige hvilken størrelse de har fået med sikkerhed endnu før Moby har været på banen og rettet ens ordre ind.. Vi har jo alle sat kryds i "må være større el mindre"
Fik en acanthurus triostegus i small og den er på størelse med en lille femmer eller en stor to krone.. strukket lidt ud..smiler.. Vildt fed størelse at få i tanken
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Alle mine koraller er større end det bestilte, og der er ikke anført, at de må være større, men kun mindre.
Så jeg er spændt på at høre nærmere omkring dette
Mit lille akvarie er rimeligt spækket, så der skal fragmenteres!
Jeg bestilte en Lysmata wurdemanni i small men opdagede så på hjemmesiden de kun var i medium så skrev en mail til moby at han gerne måtte opgradere den til en medium.. Den jeg har fået er på størrelse med en 1 krone så har ik set den siden den blev lukket ud.. Så det må nok blive en ommer til næste gang.
Fik også en Chaetodon kleinii small der er noget større en end en 5er så det køb er jeg godt tilfreds med..
Skjonnemand skrev:Jeg bestilte en Lysmata wurdemanni i small men opdagede så på hjemmesiden de kun var i medium så skrev en mail til moby at han gerne måtte opgradere den til en medium.. Den jeg har fået er på størrelse med en 1 krone så har ik set den siden den blev lukket ud.. Så det må nok blive en ommer til næste gang.
Fik også en Chaetodon kleinii small der er noget større en end en 5er så det køb er jeg godt tilfreds med..
wurdemanni rejer er primært nataktive. Sidder og gemmer sig på undersiden af stenene.