Jeg har lige hældt lidt sand i, så det må desværre vente til i morgenda det er lidt grumset nuBingocaller skrev:Meget bedre! Full Shot please!

Jeg har forresten fået hængt min lampe op i wire, så jeg ikke skal slås med lampens fødder hele tiden

Jeg har lige hældt lidt sand i, så det må desværre vente til i morgenda det er lidt grumset nuBingocaller skrev:Meget bedre! Full Shot please!
Det er bare ganske almindelig "mørke" blå Akryl maling fra en hobby forretning. Tror sådan en bøtte koster en rundt 30'er eller deromkringNicki Henriksen skrev:det skal nok blive godt![]()
hvad hedder den blå farve du har som baggrund?
mvh
Problemet er bare at jeg har ca 2½cm mellem bagglas og væggen bagved. Jeg kan ikke komme til at pudse glasset for saltskjolder bag på.Steffenhn skrev:Jeg faldt over noget folie i Bauhaus i, ja det er lige før at jeg tør sige samme farve som min akryl maling. Det er jo nemmere at få på frem for at male. Det kunne være en mulighed han$en
Min spiser lystigt af de grønne, korte som lange (Har også selv høstet lidt her og der). Jeg har også 2 x Eremitkrebs samt 3 x Turbosnegle.Kewin skrev:Hugoen spiser for det meste kun den tynde algefilm og hvis du har et lag brun-alger for eksempel.
De lange grønne trådalger kan du med fordel selv høste manuelt - så vil jeg tro at resten klarer sig selv, medmindre du har meget næring i vandet.
Har ikke lige set om du har nogle eremitter i baljen, men de er også ret gode til at snuppe lidt alger - De 2 jeg har er ihvertfald
Tager den virkelig noritang af din hånd ? Blæret! Det kunne være at jeg skulle prøve det med min, når baljen er ved at være tømt for algerdyne skrev:min hugo spiste ogsåalle slags alger jeg startede med at høste de lang grønne men så tog fanden ved den og den åd rigtig meget på 2 dage og fortrød jeg ikke havde ladet det sidde nu foder jeg den ca en gang om dagen med lidt noritang den spiser fra min hånd først min reje og så min hugo