240 WOHA
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7000
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Det afhænger jo af hvem man er som person.. nogle mener det at bruge 5 timer om dagen i 2 år på at opdrage deres vaskebjørn er hårdt.. jeg syntes nu ikke det er så slemt.. men klart det er ikke et dyr man bare lige har på samme måde som en kat eller hund, det kræver meget tålmodighed, men omvendt er de noget af de sjoveste dyr der findes. Men nej det er ikke en sød lille plys bamse man får.. det er et rov dyr, og det kræver respekt at håndtere den. Men jeg ville ikke bytte hende for noget andet!Nautilus skrev:Nizzle...
OT : Er sådan en vaskebjørn nem at have med at gøre ?
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Tog chancen og købte 2 danebrogs rejer og 1 sø stjerne... regner med at få de sidste 5kg ls jeg mangler næste fredag
med lidt held!... skal lige siges de sten jeg har fået var kørt ind.. så burde gå 

Læg mærke til den bule den har (danebro) har den æg?
har også fået fat på 150W hqi + 24w t5 mere.. så skal ha bygget det sammen med de t5 36w jeg har.. ellers er det for bredt til at hænge over.. Hmmm ku også være man bare sku købe et bredere akvarie hmm

Læg mærke til den bule den har (danebro) har den æg?
har også fået fat på 150W hqi + 24w t5 mere.. så skal ha bygget det sammen med de t5 36w jeg har.. ellers er det for bredt til at hænge over.. Hmmm ku også være man bare sku købe et bredere akvarie hmm

- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: 5240 Odense
Den kan sagtens have æg. De er hermafroditer og har æg hver 14 dag ca. Men de smide dem om natten og de går formentlig til i powerheads og skummer. Min den ene havde os æg da jeg købte den, men et par dage efter var de væk 

Akvarie på 250 L i opstarts fasen!