Det ser super godt ud efter rengøringen

Du havde ret angående din bror, han kunne godt slæbe

Nicki Henriksen skrev:sønnen har også fået et par nye fisk, far vil dog ikke have dem i sit akvarie
Det lyder super, husk billeder når du for alvor kommer i gang, ser frem til din stenopsætningPontoppidan83 skrev:Selv tak Nicki.
Det ser super godt ud efter rengøringenJeg mangler kun at få styr på det sidste PVC så er jeg igang for alvor
![]()
Du havde ret angående din bror, han kunne godt slæbeHils og sig mange tak for hjælpen!!
Ja, han er hel vild med akvarier, overvejer et speciel akvarie til ham, han er særlig vild med KlovnfiskNielsen'sbilplejeAalborg skrev:Nicki Henriksen skrev:sønnen har også fået et par nye fisk, far vil dog ikke have dem i sit akvarie
rigtige god billeder af sønnik og hans fisk![]()
han er da på vej i den rigtige retning med hobbyen
Det skal der nok komme. Søjlen jeg købte ved Carsten i fredags er rigtig fed!! Men jeg er nok nødt til at droppe stenopsætningen og købe en søjle eller to mere i stedet. Jeg synes i hvert fald ikke det ser ret godt ud. Jeg har i øvrigt oprettet en tråd nu, der er dog ikke nogle billeder af stenopsætningen før i aftenNicki Henriksen skrev:
Det lyder super, husk billeder når du for alvor kommer i gang, ser frem til din stenopsætning
Ja man skulle ikke tror han er lillebror hehe
Hehe, ifølge gode gamle Isaac Newton burde alt i bevægelse følge en ret linie men i praksis bevæger alt sig alligevel i circler - og med den fart din gamle balje kommer rundt, er den såmænd nok snart tilbage hos dig igenNicki Henriksen skrev:Hej Nick
Der passer det da også bare super
Håber jeg får en ny tråd a følge, skulle aldrig have skiftet det ud
Mvh Nicki