/Kim
He- He... Måske der er basis for at udvide repetoire'ret i LAGKAGE klubben?? (!)Nolan skrev:Åh, god kaffe, gode cigarer, god cognac, god rødvin....... vi må lave en klub
/Kim
- Da I var kørt lavede Signe en beregning på hvad det faktisk kom til at koste at holde dette akvarie kørende, med det nye udstyr ialt...Lord Mike skrev:Hovsa glemte lige at sige at du naturligvis skal holde cigaren fygtig........ Så hvis fruen ikke vil hjælpe så kan en humidor godt anbefales
Selvfølgelig!!Lord Mike skrev:Og hvis jeg skal fortsætte med at sparme tråden, så vil jeg da kalde det humør......
- Nah, jeg har det nu ikke så slemt som jeg udtrykker det...Helena skrev:Det der med driftsudgifter til akvarie er altså stadig en hemmelighed, så ssshhhh
- Tiden flyver...peder skrev:Hej Flemming har nu opbevaret "din" solkoral i et par måneder!!, og kan se du har lidt selektive problemer om hvad retning du skal gå!! vil bare høre om du stadig er køber eller hva??, har anden køber på hånden som gerne vil ha' besked!!
hej flemming..William Jr skrev:- Der er ved at være pladsmangel, og der skal tænkes lidt kreativt for at få plads til det sidste![]()
UV: (2x 39 Watt)
Til Venstre skal være plads til AquaTronica dosering med 3x 5ltr og kalkreaktor. Til Højre osmolator kammer:
![]()
(Placering af UV er ikke optimalt, men der er ikke plads på andre måder!)
ole. skrev:hej flemming..William Jr skrev:- Der er ved at være pladsmangel, og der skal tænkes lidt kreativt for at få plads til det sidste![]()
UV: (2x 39 Watt)
![]()
(Placering af UV er ikke optimalt, men der er ikke plads på andre måder!)
det begynder jo at ligne noget fra willy wonkas chokolade fabrik
Knut-Arne Berg skrev:Synes det ser bra ut jeg flemming!,plassen tatt i betraktning![]()
![]()
Men... jeg skønner jo hvor priviligert jeg egentligt er,som haver en hel 540 liter til sump,uden å måtte forholde meg til noe skab å ta hensyn til,og ett eget stoooort akvarierom i kjelderen,hvor jeg har rikelig plass til all teknikk!..og for ikke å glemme minimalisering af alle støyproblemer rundt hovedkar i etagen over
![]()
![]()
Da kan jeg slappe av forran "reefet"mitt,og nyde en duggkald Pepsi-Max,og noen camel-sigaretter i stilhed..![]()
![]()
Ja-ja..kan jo sette på litt musik da,viss det skulde bli for stille her..
- Det håber jeg da ikke...Helena skrev:Hvad er det gule på det øverste billede? Undsluppen fisk?
- Tusind tak MichaelLord Mike skrev:Endnu en fed opsætning, du kan bare det der........
- Mon ikke de gør om de ikke været for lang tid over vand, samt ikke har fået for stærkt lys?Helena skrev:Jamen tak for fisk, jeg havde også de gule svampe i mit gamle akvarie, er faktisk lidt spændt på om de dukker op igen, når stenene kommer i det nye.
- Tak HenrikMusiker skrev:Det ser godt ud!
Tak GinoGino skrev:Ja det ser godt ud! bliver sjovt at se nogle der kommer nogle flere koraller i.-)
men alt dit rørlægning og alt er bare gennemført!!