Hej Christian.christiantt skrev:Kææææft der kommer meget snask!!Der må godt nok være en del næring i det vand
Men tørskummer du ikke lidt for meget??
- Ja, det er en del... Hvis dette er tør skumning, så skal jeg have koblet den på en 25 ltr. dunk

Hej Christian.christiantt skrev:Kææææft der kommer meget snask!!Der må godt nok være en del næring i det vand
Men tørskummer du ikke lidt for meget??
Tak HenrikMusiker skrev:- Det er en svær, men meget god og vigtig egenskab at kunne indrømme åbent, når noget er kikset!
Uanset hvad, så har du, da ihvertifalde al udstyr der skal til for at lave et super akvarie!
/Henrik
christiantt skrev: Og det skal nok komme til at gå denne gang Flemming. Jeg tror også at du bliver rigtig glad for ZEOvit systemet
Jeg har ikke sat den nye pumpe på systemet endnu. Men den er samme type som på min BK skummer, og vejer det samme.Knut-Arne Berg skrev:Vurderer sterkt å gå til anskaffelse av ett par Red-Dragon pumper jeg også Flemming![]()
Du får gi meg tilbakemelding på hva du mener om de,når du haver hatt den i drift litt![]()
driver litt innimellom og sjekker opp litt priser på de,så vi får se..
Blir helst noen "større"jeg er på jakt efter,men dog muligens samme merket ja.
Du skønner.. jig haver nu fått i hende noe Ocean-Motion 4 vejs greier..![]()
Bliver jo litt "påvirket" av alle dine indkøb her..![]()
Tak for sidst Michael, og tak for de pæne ordLord Mike skrev:Ja fine sager du her har fået købt dig Flemming, og da jeg jo så den nykøbte teknik kan jeg hermed bekræfte at det bestemt er god kram du har fået dig her![]()
Held og lykke med at sætte det til systemet.
- Jeg har flow nok, det er sikkert.Knut-Arne Berg skrev:Tror du haver nok sirkulasjon i karet ditt egentligt jeg Flemming![]()
Litt "offtropic" kansje dette,men er det noen som haver fått med seg,hvor store pumper(trykk)en kan mate en slig Ocean-Runner 4.vejs med??
![]()
(lurer bare på om det er en "magisk grense"her å tage hensyn til, så jeg ikke køber en for stor pumpe til dette..)
Hadde jo hverdt dagens "brøler"i så måde..![]()
Det vil jeg satme blive glad forWilliam Jr skrev:Tak for sidst Michael, og tak for de pæne ordLord Mike skrev:Ja fine sager du her har fået købt dig Flemming, og da jeg jo så den nykøbte teknik kan jeg hermed bekræfte at det bestemt er god kram du har fået dig her![]()
Held og lykke med at sætte det til systemet.![]()
- Jeg tager et godt stykke min "blå Monti" med over til dig til sommer
Det er OKKnut-Arne Berg skrev:Takker atter en gang for din gode besvarelse Flemming![]()
Nu skal jeg "prøve"å ikke avbryte mer i tråden din..
(jeg blir litt ivrig iblandt)
Jeg fikk bestilt min fra dette firmaet,og det tok rundt 1,5uke, før jeg hadde dette i hende,forøvrigt.
helt greit og smertefritt,gjennomført handel![]()
http://www.oceansmotions.co.uk/erol.html#592X594
(koster vel egentligt ikke mer end en noenlunde "feit"Tunzestream,er da..+ selfølgeligt en passendes driverpumpe udenom,og de er jo er jo veldig fleksible ja...)![]()
Du haver jo gode muligheder til å få eftermontert noe slikt du også,og "Rom,var jo ikke bygget på "en" dag,som de lærde sa..![]()
Begynner så smått å få litt "reisefeber"her nu, og gleder meg til å besøke deg,og de vi "rekker over"sammen på disse korte dager..
Jeg har to fisk tilbage:Helena skrev:Hvad mener du helt præcist med at starte på en friskHar du sendt alle fiskene væk
Eller hvad? Fortæl, fortæl
Helena skrev:Ok, ja så kan man jo godt sige at du blev slået hjem,Det var en lidt ærgelig start, men nu ved vi jo alle at du godt kan,
![]()
Så op på hesten igen.
Kan godt kende det du siger Knut Arne, med at det er så spæændende at bygge, arrangere købe ind osv. holde øje med liv der udvikler sig, og lige pludselig er det bare hverdag, det er lidt lige som at glæde sig til jul.
Mmm... Så bliver det kamera og cigar, og lade cognac'en vente imens.Helena skrev:Jeg tror faktisk du slog den 6ér da du startede dette projekt![]()
I øvrigt bliver du nødt til at vælge imellem cognac, og cigar, medmindre du har 3 hænder, for du skal have et kamera, i den ene hånd, ellers kan vi jo ikke følge med
- Kendte ikke den, takkerLord Mike skrev:Hvis valget falder på cigeren, så kan jeg anbefale "A. Fuente Opus X"
StærktLord Mike skrev:Tvivler på det, men hvis de vil hjælpe dig, så skal de have fat i Johnny Hansen. Hans gamle firme hed H.J. Hansen og handlede netop med cigarer fra Caribien.
For nørder så kan jeg sige at selve cigareren Opus X kan fåes i mange forskellige størrelse, helt fra lille hvor den hedder cigarrillo og op til den størrelse som hedder Churchill. Da Winston Churchill røg denne ret så store cigar (Goggel Churchill og du skal se) Og hvis det skal være yderligere nørdet så kan jeg forstælle at netop denne store cigar bliv fremstillet specielt til Churchill på en fabrik i midten af Havanna ved navn Partagas som yderligere er den ældste på Cuba
![]()
Når men jeg kan anbefale den størrelse som hedder Robusto