Alger, ja dem er der mange af !!!Peters1 skrev:Det ser sku godt ud brian... Lækre koraller du har fået fingre iSkal vi da ikke snart se et billede af hele herligheden
Eller er det smurt ind i alger
I REFUGIET

Alger, ja dem er der mange af !!!Peters1 skrev:Det ser sku godt ud brian... Lækre koraller du har fået fingre iSkal vi da ikke snart se et billede af hele herligheden
Eller er det smurt ind i alger
Bla Bla du må bare have lidt tålmodighed, du ved nok lige som opstarten bare i væsentlig længere tidBrian skrev:The topic of wich we do not speak offLord Mike skrev:Det var dog en lille knaldperle af en foxkoral du har dig der![]()
Ser bare super godt ud Brian![]()
![]()
Jeg har jo tilbudt dig at vi kan bytte, min ville passe meget bedre i din bette kop og omvendt![]()
![]()
Mine arme er satme også lange af at samle sten op igår, men en ny dag truer og vi tager lige en 12 timer mere i traktoren og bag trillebøren.DDT2 skrev:hold da op :O var da alligevel lige en dem græs hehe god fornøjelse jeg siger bare
DEEPOCEAN skrev:God start
Takker !DEEPOCEAN skrev:God start
Jo ude i min forgang står en fin pakke med alu skinner og med det gode vejr vi har tror jeg den får lov at stå lidt endnuLars M skrev:Hej Brian
Var det noget med at du havde fået nyt lysophæng. Hvis så, ku du så ikke poste lidt billede til inspiration. Jeg skal nemlig til at gå igang med mit eget.
Say what ??christiantt skrev:Skal du snart have gang i produktionen af sådan en "beholder" til afgangsvandet??