Invitation til største saltvandsevent til dato -ny udm. s.21
Re: Invitation til største saltvandsevent til dato -ny udm. s.21
Tak for de fine billeder nu hvor man ikke selv kune komme pga. arbejde.
Steen
Steen
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Bliver sidste års gode ide og tiltag samlet op i år med endnu en messe ? Eller det vil sige Febuar 2010, men ja....
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Jeg tvivler... Mads havde vist et ret stort underskud.. Video'en som blev optaget, tilbød jeg på et et tidspunkt og hjælpe med at få konverteret til DVD format (der var lidt problemer med at få synkroniseret lyden) - Så den kunne sælges og måske hjælpe med at dække lidt af underkudet - Men jeg har ikke fået den fra Mads (tilbuddet står stadig ved magt!) og ham der optog den, har (forståeligt nok) ikke villet give mig adgang uden om Mads.
Regner bare med at Mads har travlt med en masse nye projekter
- Det er jo en knægt med initiativ..
Regner bare med at Mads har travlt med en masse nye projekter

- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Ellers så må der være et par ildsjæle som kan slå sig sammen om at arrangere noget lignende, evt. tage kontakt til Mads for at høre om der ikke skulle være noget at bygge videre på. ...Hvem melder sig på banen?
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Drop odense kongress center og lej et lokal forsamlingshus et lokalt sted i landet.
Så er økonomien sikret hvis der kommer nogle forhandler + entre indtægter.
Alene bare en messe med diverse forhandlere ville da være interessant, foredrag er ekstra bonus. Det behøver jo ikke være store udenlandske kanoner hvert år
Så er økonomien sikret hvis der kommer nogle forhandler + entre indtægter.
Alene bare en messe med diverse forhandlere ville da være interessant, foredrag er ekstra bonus. Det behøver jo ikke være store udenlandske kanoner hvert år

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Jamen, vi har jo allerede 2...... Brian og OlsenOlsen skrev:Ellers så må der være et par ildsjæle som kan slå sig sammen om at arrangere noget lignende, evt. tage kontakt til Mads for at høre om der ikke skulle være noget at bygge videre på. ...Hvem melder sig på banen?

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Ellers tak, jeg har vist RIGELIGT at se til i mit daglige virke.... Desværre !
Måske en dag når jeg skal pensioneres, om en 30-40 år
Måske en dag når jeg skal pensioneres, om en 30-40 år

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Dybt uenig, hvad kan folk huske fra sidste år, foredragene !Brian skrev:Alene bare en messe med diverse forhandlere ville da være interessant, foredrag er ekstra bonus. Det behøver jo ikke være store udenlandske kanoner hvert år
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Er det ikke også det jeg skriver, at foredrag er en ekstra bonus ?Hougaard skrev:Dybt uenig, hvad kan folk huske fra sidste år, foredragene !Brian skrev:Alene bare en messe med diverse forhandlere ville da være interessant, foredrag er ekstra bonus. Det behøver jo ikke være store udenlandske kanoner hvert år
Pointere bare at det ikke behøves at være top5 i verden der dukker op, med det resultat at økonomien sejler ned i kloakken og messen dør på det grundlag.
Mvh
Brian
[/center]
Brian

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Enig med begge. Tror også vejen frem er lidt mindre forhold, men der skal være plads til et stort fordrag. Et forslag kunne være at leje nogle lokaler på et universitet, så ville det være "let" at afholde fordrag i store auditorier og "selve" messen i et tilstødende lokale.
Folk har godt nok talt meget om "borneman metoden" siden messen

-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7000
AndersNT skrev:Enig med begge. Tror også vejen frem er lidt mindre forhold, men der skal være plads til et stort fordrag. Et forslag kunne være at leje nogle lokaler på et universitet, så ville det være "let" at afholde fordrag i store auditorier og "selve" messen i et tilstødende lokale.
ja prøv at hør dem ad på naturvidenskablig fakultet ude på "rustborgen" (sdu i odense). det kan være biologi afd. også har nogle kloge hoveder der kan tale lidt?

og så mangler vi bare:
http://www.tulip.dk/TradePartners/FastF ... B8lsevogn/
så jeg med

“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Mon ikke også SDU har en fredagsbar (som måske kunne udvide åbningstiden til også at omfatte en lørdag / søndag)Brian skrev:Og http://www.fadolsforsyningen.dk/

Og hvad angår pølserne / hotterne:
Få et par forhandlere til at fremvise et par 1000 W HQI´er med forskellige pærer - så smider vi pøllerne i et lille akvarium og hænger lamperne over.
Velbekomme

100 *100 * 50 cm cube
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4000 Roskilde
Jeg håber da det kan blive til noget
Jeg vil gerne tilbyde at hjælpe med nogle administrative opgaver, hvis der er en der har mod på at starte processen op.
Samt at komme en dag før og hjælpe med at sætte tingene op + rydde op bag efter.
Hvis vi nu er flere der gør som jeg, ender det måske med at vi er nok til at starte et egentlig udvalg op.

Jeg vil gerne tilbyde at hjælpe med nogle administrative opgaver, hvis der er en der har mod på at starte processen op.
Samt at komme en dag før og hjælpe med at sætte tingene op + rydde op bag efter.
Hvis vi nu er flere der gør som jeg, ender det måske med at vi er nok til at starte et egentlig udvalg op.

-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 7000
Sdu konference:
http://intern.sdu.dk/enheder/serviceafdelingen/konf/
(Forhandlerne kunne evt. lade nøjes med at tage levende med og køre dias show på andre produkter, samt uddele rabat kuponer ect. til de fremmødte. Lodtrækninger osv. osv.
Det kunne aftales hvem der måtte have hvilke typer dyr med efter lodtrækning, sps,lps og blød, kiruger.
Bare så vi ikke ender op med 5 ens korallertyper og 500 paletter.)
Endeligt kunne opstilles et fragment akvarie, hvor folk kunne stille deres medbragte frags med et nummer og folk kunne så byde på dem (auktion) i løbet af dagen, højest bydende tager så korallen med ved afslutning.
det kunne være der evt. via uni kunne findes forskere der kunne fortælle noget nyt (revenes tilstand nu og i fremtiden fx.?), og ikke bare en "guru" der læser op fra deres bog.
Men foredragene bør være det primære (for der kan alle være med), og så ”messen” som bonus for alle os tosser.
http://intern.sdu.dk/enheder/serviceafdelingen/konf/
(Forhandlerne kunne evt. lade nøjes med at tage levende med og køre dias show på andre produkter, samt uddele rabat kuponer ect. til de fremmødte. Lodtrækninger osv. osv.
Det kunne aftales hvem der måtte have hvilke typer dyr med efter lodtrækning, sps,lps og blød, kiruger.
Bare så vi ikke ender op med 5 ens korallertyper og 500 paletter.)
Endeligt kunne opstilles et fragment akvarie, hvor folk kunne stille deres medbragte frags med et nummer og folk kunne så byde på dem (auktion) i løbet af dagen, højest bydende tager så korallen med ved afslutning.
det kunne være der evt. via uni kunne findes forskere der kunne fortælle noget nyt (revenes tilstand nu og i fremtiden fx.?), og ikke bare en "guru" der læser op fra deres bog.
Men foredragene bør være det primære (for der kan alle være med), og så ”messen” som bonus for alle os tosser.

“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Jeg stiller gerne op som hjælper, til diverse opgaver for jeg synes ikke Mads initiativ skal gå til spilde, der er da helt klart potentiale til mere
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Hej.
Det var da et herligt arrangement! Håber virkeligt at det bliver til noget!
Og det er jo en fin pris med alt hva det indebærer:-)
Glæder mig til at hører med som det hele skrider frem:-)
Mvh
Det var da et herligt arrangement! Håber virkeligt at det bliver til noget!
Og det er jo en fin pris med alt hva det indebærer:-)
Glæder mig til at hører med som det hele skrider frem:-)
Mvh