Din balje er dog også ganske attrativ

Tusind tak LarsCido skrev:Enig!! Det giver en helt anden fornemmelse.
Ser s.... godt ud både FTS og Top Down.![]()
![]()
![]()
Mvh Lars
Tak for det AndersAnders månsson skrev:Sikke farver!
Jeg får helt lyst at hoppe på sps vognen
Tak Anders! Der er sket en del siden sidst du så detAndersGS skrev:Lækkert som altid
Tak GinoGino skrev:Hej Toni.
Det er bare så smukt! Din yndlings Staghirn er den købt ved Henrik i Horsens, for har lige købt en der ligner den på en prik, så smuk!
Mvh
Tak TonyLeth skrev:Det er et konge rev du har kørende. Yderst smukt.
/Tony
Tak for rosenMic4700 skrev:Simpelthen bare VERDENSKLASSE intet mindre , flotteste rev på sf.
Tak for detWiinberg skrev:Din balje er bare SÅ flot. Virkelig flotte og sunde koraller
Tak HvamHvam skrev:Fuck det er Nice Toni og så på 18mdr.
Tak kære Pederpederrevnørd skrev:Smukt som altid søde Toni
Kæmpe inspiration at se på.
Kh
Peder
Den hvor du har skrevet blå ved;-) ja den er super smuk ja den er! Godt nok et flot Akvarie Toni!toni skrev:Tak for det AndersAnders månsson skrev:Sikke farver!
Jeg får helt lyst at hoppe på sps vognen![]()
Og ja du skal da helt bestemt med på sps-vognen![]()
Tak Anders! Der er sket en del siden sidst du så detAndersGS skrev:Lækkert som altid
Tak GinoGino skrev:Hej Toni.
Det er bare så smukt! Din yndlings Staghirn er den købt ved Henrik i Horsens, for har lige købt en der ligner den på en prik, så smuk!
MvhDu har måske ret angående den stag
den blå eller pink? Super smukke begge 2
Tak TonyLeth skrev:Det er et konge rev du har kørende. Yderst smukt.
/TonyNu er der heller ikke plads til mere... næsten
![]()
Tak for rosenMic4700 skrev:Simpelthen bare VERDENSKLASSE intet mindre , flotteste rev på sf.Det varmer på en smuk efterårsdag
![]()
Tak for detWiinberg skrev:Din balje er bare SÅ flot. Virkelig flotte og sunde koraller![]()
Tak HvamHvam skrev:Fuck det er Nice Toni og så på 18mdr.Synes også der er meget sket på 18 mdr. Glæder mig til endnu 18 mdr er gået og se hvor meget det er vokset til da
Haha to i det kan vi godt aftale;-) jeg skal nok tage et par billeder af baljen;-) hvis du kommer på disse kanter skal jeg nok give dig et frag med hjem uanset hvadtoni skrev:Tak igen Gino og lige over.Synes faktisk at du skal udfodres til at snart komme med en full update på dine akvarier snarest, med fts og close up... ellers skylder du et frag
![]()
![]()
(sådan bare for a sætte skubb i tingene
)
Haha nemlig ja! Jamen så har du et til gode men skriv vis du kommer på disse kanter;-)toni skrev:Det er simpelthen frygtelig ja.. specielt når der ikke er plads til meremen et lille et er der måske plads til
Ja, du kommer nok snart til at give et kop kaffe og en akvariesnak igentoni skrev:Tak Anders! Der er sket en del siden sidst du så detAndersGS skrev:Lækkert som altid
Det skal jeg nok Gino. Kører faktisk i gennem fyn ret tit, så det må da lade sig gøreGino skrev:Haha nemlig ja! Jamen så har du et til gode men skriv vis du kommer på disse kanter;-)toni skrev:Det er simpelthen frygtelig ja.. specielt når der ikke er plads til meremen et lille et er der måske plads til
Mvh
Tak Nielsnielsk skrev:wow - sikke en variation. Og både sps og lps spiller max sammen. Det er helt fantastisk!.
Og alle de spændende acropora du har samlet sammen - virkeligt potentiale
Anders du er altid velkommenAndersGS skrev:Ja, du kommer nok snart til at give et kop kaffe og en akvariesnak igentoni skrev:Tak Anders! Der er sket en del siden sidst du så detAndersGS skrev:Lækkert som altid
Tak Kennethkenneth olsen skrev:Det ser sku godt ud Toni... Rigtig godt endda! Alt ser jo så sundt ud...! Ja- kom endelig med flere billeder...
Tak Pederpeder skrev:Uhadada, det bliver da' bare bedre og bedre
Du er stadig meget velkommenpalamo123 skrev:Føj..... Det er klamt at se på det der
Tror vist snart jeg skal en tur nordpå og se det live
Tusind takjahn skrev:Super smukt:)