Korallen
- sflindt
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4243 Rude
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Rude - mellem Næstved og Skælskør
Jeg kan kun sige, at jeg bifalder hans forsøg på at skaffe os udstyr til lavere priser end de andre spillere på markedet.
Der vil altid være godt og dårligt, men mon ikke han kommer efter det.
Jeg afskriver ham i hvert fald ikke, jeg vil gerne spare lidt mønt hvis det betyder jeg skal vente en uges tid eller 2
/S
Der vil altid være godt og dårligt, men mon ikke han kommer efter det.
Jeg afskriver ham i hvert fald ikke, jeg vil gerne spare lidt mønt hvis det betyder jeg skal vente en uges tid eller 2
/S
Venlig hilsen
Sarah
Tlf.: 25683267
Sarah
Tlf.: 25683267
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5700 Svendborg
- Saltvand siden?: 2001
- Geografisk sted: Svendborg
Det er ikke desto mindre hvad der skete for mig!
Man kan bl.a. betale via "Paypal", som jeg gjorde.
Kort fortalt:
Jeg bestilte 1 stk Grotech TecIII doseringspumpe & ballingstartset(i små bøtter)
1 blåt 30Watt T8rør
1 bøtte foder (OSI)
efter ca 14 dage kom grotech´en og ballingsaltene(i POSER som der forøvrigt var gået hul på
)- men ingen foder & T8 rør. Inden da havde jeg rykket for det 1 gang via mail, som de på daværende tidspunkt besvarede ret hurtigt. De skrev at de havde sendt det til en forkert adresse???
Jeg kontaktede dem selvfølgelig med det samme da ovennævnte varer manglede. MEN kan ikke komme igennem på tlf og mail svarer de ikke på mere(Jeg er sikkert havnet i deres spamfilter!)
Summa summarum:
De skylder mig stadig for ca. 170 dkr.
Jeg gider simpelthen ikke mere, og har for længst afskrevet de sidste penge. Altid noget jeg fik min grotech, ellers havde jeg nok kørt derned og slået dem oven i hovedet...
Det er første og sidste gang jeg handler med "Hobbyriff"! Ved godt andre herinde har anvendt dem flere gange med succes - det eneste jeg kan sige er at enten har i været heldige eller osse går det bare for stærkt dernede...(I tyskland)
Pu Ha, det var en ordentlig smøre...(Kors hvor det lettede
)
Nicolaj
Man kan bl.a. betale via "Paypal", som jeg gjorde.
Kort fortalt:
Jeg bestilte 1 stk Grotech TecIII doseringspumpe & ballingstartset(i små bøtter)
1 blåt 30Watt T8rør
1 bøtte foder (OSI)
efter ca 14 dage kom grotech´en og ballingsaltene(i POSER som der forøvrigt var gået hul på

Jeg kontaktede dem selvfølgelig med det samme da ovennævnte varer manglede. MEN kan ikke komme igennem på tlf og mail svarer de ikke på mere(Jeg er sikkert havnet i deres spamfilter!)
Summa summarum:
De skylder mig stadig for ca. 170 dkr.
Jeg gider simpelthen ikke mere, og har for længst afskrevet de sidste penge. Altid noget jeg fik min grotech, ellers havde jeg nok kørt derned og slået dem oven i hovedet...
Det er første og sidste gang jeg handler med "Hobbyriff"! Ved godt andre herinde har anvendt dem flere gange med succes - det eneste jeg kan sige er at enten har i været heldige eller osse går det bare for stærkt dernede...(I tyskland)
Pu Ha, det var en ordentlig smøre...(Kors hvor det lettede

Nicolaj
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
hey fik en idé, hvis nu du er i deres spamfilter så kan du skrive et brev som om det evt var mig der skrev på vegne af "dit navn" også historien så sender jeg den fra min mail og sender svaret videre til dig hvis det var noget???
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5700 Svendborg
- Saltvand siden?: 2001
- Geografisk sted: Svendborg
Hey Wondersurfer!wondersurfer skrev:hey fik en idé, hvis nu du er i deres spamfilter så kan du skrive et brev som om det evt var mig der skrev på vegne af "dit navn" også historien så sender jeg den fra min mail og sender svaret videre til dig hvis det var noget???
Det er rigtigt pænt af dig, jeg har selv luret på at sende en ny mail til "Hobbyriff" fra min kones e-mail...
Men alt taget i betragtning tror jeg nu nok at jeg indstiller skydningen itv., har temmelig travlt med et afgangsprojekt m.m.
Jeg synes bare "budskabet" var så vigtigt at det måtte ud(burde måske ha´ startet en separat tråd?). Under alle omstændigheder håber jeg at andre saltvandsfolk herinde tænker sig om en ekstra gang inden de bestiller fra nævnte firma!
Nicolaj
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København
Det bør stå på hjemmesiden. Det er et krav fra PBS at webbutikker har et tlf på deres hjemmeside, ellers godkendes de ikke. Hvis ikke det gør kan man normalt henvende sig til PBS, som tager fat i forretningen.
588L, speciel møbel i hvid autolak + sump, hydralik ophængt Riga Power 2X250W4x54t5, Schuran 150, wavebox, Red Dragon 6500, Tunze 6100, Koralin 150, Sander ozon, Deltec 39w UV, Titan 1500 køler, IKS, IKS Vandniveau, reef på side og baggrund og 400l/dag Osmose - og en drænet konto
:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770
Jeg ville også lige give det en sidste chance. Så jeg lavede 2 små ordre. Inden jeg lavede ordrene lovede han mig at produkterne var på lager, minus et enkel som han ville eftersende. Jeg lavede ordrene og skrev til ham 4 dage efter for info om ordren, og så var alle varerne pludselig udsolgt, selv om han lovede at sende dem med det samme. Siden har han ikke svaret på mails 
Så nu venter jeg bare på en afgørelse på denne ordre, og handler ihvertfald aldrig med denne fusker igen.
Stefan Hansen

Så nu venter jeg bare på en afgørelse på denne ordre, og handler ihvertfald aldrig med denne fusker igen.
Stefan Hansen
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
underligt de ikke tager ved lære af deres fejl især når de er så nye så er kundeservice nemlig et virkelig øm åunkt der skal passes og plejes.. det skal man self osse når man er veletableret butik
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Jeg har flere gange idag prøvet at ringe til dem på 20969804 for at lægge en ordre, men ingen tager den, så må jeg jo give lidt mere et andet sted.
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hr. C skrev:Hey Wondersurfer!wondersurfer skrev:hey fik en idé, hvis nu du er i deres spamfilter så kan du skrive et brev som om det evt var mig der skrev på vegne af "dit navn" også historien så sender jeg den fra min mail og sender svaret videre til dig hvis det var noget???
Det er rigtigt pænt af dig, jeg har selv luret på at sende en ny mail til "Hobbyriff" fra min kones e-mail...
Men alt taget i betragtning tror jeg nu nok at jeg indstiller skydningen itv., har temmelig travlt med et afgangsprojekt m.m.
Jeg synes bare "budskabet" var så vigtigt at det måtte ud(burde måske ha´ startet en separat tråd?). Under alle omstændigheder håber jeg at andre saltvandsfolk herinde tænker sig om en ekstra gang inden de bestiller fra nævnte firma!
Nicolaj
Hvad endte det med?? fik du dine varer??
Ellers så kan du jo få pengene tilbage fra Paypal
Jeg har købt en hel del fra dem af og aldrig haft problemmer med dem.
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Er der egentlig nogen der er blevet "snydt" af Korallen!! altså betalt for varer der ikke er kommet?? nej vel!! så at beskylde dem for fuskere o.s.v. er sku' for grovt!!
har selv altid fået hvad jeg har betalt for og det har sku' været til gode billige priser, og ja' jeg har også ventet (og venter) på varer men det overlever jeg nok man kan jo planlægge i god tid!!

Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
- Søren Ravn
- Palet kirurg
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Horsens
Jeg har fået leveret 2xHQI brændere fra korallen, det tog et par uger eller 3. men det var hvad jeg havde forventet.
kan kun give dem en
Jeg vil helt sikkert handle der igen
Forventer folk virkelig at de kan få varen dagen efter de har bestillt det. Hos en butik der er billig, har stort sortiment. men kun henvender sig til en meget smal kundegruppe.
/Søren Ravn
kan kun give dem en

Jeg vil helt sikkert handle der igen
Forventer folk virkelig at de kan få varen dagen efter de har bestillt det. Hos en butik der er billig, har stort sortiment. men kun henvender sig til en meget smal kundegruppe.
/Søren Ravn
Ja.jeg forventer at jeg får min varer dagen efter de skriver i en mail at de vil sende varen hvis post danmark ellers kan lever til tiden.
Men jeg håber da for korallen og os andre at de kan køre en fornuftig foretning. Så vi kan få nogle lavere priser i danmark.
Det er da heller ikke sidste gang jeg handler hos korallen. Jeg var bare blevet sur over at de skriver at de har sendt varen frem og ikke har gjort det afligevel.
Steen.
Men jeg håber da for korallen og os andre at de kan køre en fornuftig foretning. Så vi kan få nogle lavere priser i danmark.
Det er da heller ikke sidste gang jeg handler hos korallen. Jeg var bare blevet sur over at de skriver at de har sendt varen frem og ikke har gjort det afligevel.
Steen.
Senest rettet af spdiving tors 10. maj 2007 18:06, rettet i alt 1 gang.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20